PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola/IBM/Delphi/.... › Re: Motorola/IBM/Delphi/....
  • Data: 2006-01-28 15:07:34
    Temat: Re: Motorola/IBM/Delphi/....
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > To ty raczej spróbuj zrozumiec, że na podstawie informacji jakies podałeś w
    > początkowym poście nikt poza wróżką nie jest w stanie powiedziec, jakie będa
    > twoje szanse na rynku pracy za kilka lat.

    Ta rozmowa nie ma sensu, ale co taaaam...
    Cytuje fragment I postu:

    "Czy ludzie z kilkuletnim
    doswiadczeniem w pow. firmach (powiedzmy 3 lata) ___sa___ chetnie zatrudniani w
    innych firmach w kraju/za granica"

    Pytanie wyraznie dotyczylo TERAZNIEJSZOSCI. Interesowalo mnie jak na ludzi z
    doswiadczeniem w wymienionych firmach, "patrzy sie" DZISIAJ - z perspektywy
    innych firm.