PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola, IBM ... › Re: Motorola, IBM ...
    From: "Arek Balwierz" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Motorola, IBM ...
    Date: Tue, 21 Mar 2006 23:52:42 +0100

    Ja jeszcze dorzucę swoje trzy grosze. Z jednej strony trudno nie zgodzić się
    z argumentacją, że wiedza na temat tego ile zarabia człowiek obok jest tylko
    i wyłącznie destrukcyjna. Nie przynosi nic poza frustracją lub poczuciem
    wyższości. Z drugiej strony jak pracowałem jeszcze na Śląsku to wydawało mi
    się, że wszelkie średnie zarobki w mojej branży są zawyżone przez albo kadrę
    kierowniczą albo są zamydlone przez nieprawdziwe informacje. Nikt z moich
    znajomych nie mógł się wybić poza ściśle określony pułap. W pewnym momencie
    podjąłem decyzję o wyjeździe do Krakowa i okazało się to strzałem w 10.

    Nie mogę zgodzić się też z argumentacją, że jak ma się, co do garnka wsadzić
    i za co przeżyć następny miesiąc należy być zadowolonym z życia i pensji. Ja
    uważam, że jeżeli nie stawia się celów przed sobą to po bardzo szybkim
    czasie człowiek się wypala (żeby nie było nie jestem za wyścigiem szczurów
    tylko za samo spełnieniem).

    Na koniec krótka rada. Moim zdaniem bez doświadczenia jest ciężko negocjować
    coś więcej. Jak się trochę popracuje nad sobą trafi do odpowiednich firm i
    dobrych projektów porobi odpowiednie certyfikaty można spokojnie
    wynegocjować dużo kasy nawet w naszym pięknym kraju.

    pozdrawiam optymistycznie

    Jospin