PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola, IBM ... › Re: Motorola, IBM ...
  • Data: 2006-03-22 10:43:19
    Temat: Re: Motorola, IBM ...
    Od: " artur" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio zmienialem prace. Wyslalem CV tu i owdzie. Do Moto nie mam w sumie
    nic - wolno bo wolno ale odpowidaja. Natomiast IBM to kompletna porazka. Od
    pazdziernika zero odzewu... Nawet "pocaluj nas w d...". HR w IBMie to musi
    byc cos na miare legendarnej pani Krysi.
    Dostalem kilka ofert pracy. Jedna z nich wybralem ;-)))) Bralem udzial w
    wielu rekrutacjach, ale TYLKO IBM olal mnie w taki sposob. Zwyczajna
    przyzwoitosc nakazuje chociaz standardowa odpowiedz odmowna ("bedziemy
    trzymali w bazie itp itd").
    Nota bene - znam wiele osob, ktore Big Blue potraktowal dokladnie tak samo.
    Co ciekawe wiem tez, ze stosunkowo szybko odpowiadaja absolwentom... Taki
    profil pracownikja? Student/absolwent?

    Pozdrawiam serdecznie