PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola - Atrakcyjna Praca dla Programistow › Re: Motorola - Atrakcyjna Praca dla Programistow
  • Data: 2004-11-08 10:51:12
    Temat: Re: Motorola - Atrakcyjna Praca dla Programistow
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " leszek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cmngbf$bh8$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli z "międzynarodowego charakteru" ma wynikać "brak polskich liter", to
    > cusik nie rozumiem, mój mózg zawodowego programisty podpowiada mi, że
    > powinno być dokładnie odwrotnie.

    Ludzie juz Ci wyjasnili. Mi sie podoba, ze oni odpisuja na newsach. W Polsce
    to rzadka praktyka. Newsy to taki kociolek, gdzie sie zawsze oberwie i jest
    sie wystawionym na czyjekolwiek sensowne lub bezsensowne zarzuty, dlatego
    wiekszosc duzych firm unika otwartego wlaczania sie w dyskusje pod swoim
    szyldem, zeby sobie "wizerunku nie pobrudzic" (w swoim mniemaniu).

    I.