PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola - Atrakcyjna Praca dla Programistow › [OT] Re: Motorola - Atrakcyjna Praca dla Programistow
  • Data: 2004-11-11 21:16:53
    Temat: [OT] Re: Motorola - Atrakcyjna Praca dla Programistow
    Od: Piotr <r...@b...tego.tez.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur R. Czechowski wrote:

    > To jest korporacja. W korporacji obowiązują pewne standardy. Na przykład:
    > nie instalujesz sobie na kompie co Ci się żywnie podoba, tylko korzystasz
    > z jakiegoś OEMa przygotowanego dla korporacji. Może się zdarzyć, że ów OEM
    > nie będzie zawierał takiej banalnej rzeczy jak polskie fonty. A sam nie masz
    > możliwości, żeby coś zainstalować. Wyjścia są dwa:
    > - korporacja ustala politykę, że nie używa się pliterek
    > - marudzisz adminowi, żeby przyszedł i Ci zainstalował (pod warunkiem,
    > że nie będzie to sprzeczne z polityką)

    Pozwolę sobie (a co tam) polimeryzować z kolegą, tak po starej
    znajomości ;-). Pracuję w tzw. korporacji. W pracy do niedawna mialem na
    biurku Sun Ultra 10 z Solarisem a teraz mam (chlip, chlip) dellowego
    peceta z winzgrozą 2k. Na obu tych maszynach uprawnienia do grzebania po
    systemie plików miałem/mam znikome. A mimo to mozilla 1.7 zainstalowała
    się i działała/działa.

    Acha... pani Bernas wysyłała swoje posty na grupę przez modem w
    godzinach poznowieczornych; jeden z nich w sobotę.
    Co _może_ implikować co następuje...
    <tryb herlok szolms>
    Posty były wysłane z prywatnego kompa z domu, z Krakowa. Tam raczej
    można sobie pliterki poustawiać.
    </tryb herlok szolms>

    pozdrawiam,
    --