PracaGrupypl.praca.dyskusje › Monter komputerów?

  • 1. Data: 2005-07-26 18:24:44
    Temat: Monter komputerów?
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    Witam.
    Ile Waszym zdaniem zarabia monter komputerów/sprzedawca w typowym sklepie?
    Pytam z ciekawości, bo muszę dać odpowiedź, a nie mam znajomych w tej
    branży?

    Robert Zawodny

  • 2. Data: 2005-07-26 18:48:35
    Temat: Re: Monter komputerów?
    Od: "ONET" <i...@o...pl>

    wszystko zalezy od miasta w ktorym bedziesz pracował i od tego jakie utargi
    bedzie sklep generowal czyli twoja prowizja.

    np: w bielsku-białej pensja nieprzekracza 1000 pln netto - oczywiscie dla
    sprzedawcy-serwisanta

    pozdrawiam

    Użytkownik "Robert Zawodny" <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:iovce11frdb9ksn16shg73igj37uc47ai2@zaw.pl...

  • 3. Data: 2005-07-26 20:14:00
    Od: Sławko <t...@o...pl>

    ja swego czasu zarabiałem 500 złotych netto, jak pracowałem w Pile.
    Tragedia.........

  • 4. Data: 2005-07-26 20:15:26
    Od: lynx <s...@g...com>

    Jednego pięknęgo dzionka o czasie Tue, 26 Jul 2005 22:14:00 +0200,ludzik o
    nazwie Sławko <t...@o...pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > ja swego czasu zarabiałem 500 złotych netto, jak pracowałem w Pile.
    > Tragedia.........

    mam nadzieje że nie składałeś kompów tak jak odpisujesz

    --
    lynx

  • 5. Data: 2005-07-26 20:31:57
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "lynx" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > następuje:

    > mam nadzieje że nie składałeś kompów tak jak odpisujesz

    No przecież właśnie powyżej napisał jak składał :)

    vertret

  • 6. Data: 2005-07-26 21:21:04
    Od: "Anna Domal" <a...@T...pl>

    Rok temu pracując na umowę o dzieło mój mąż jako monter zarabiał około 1200,
    i to w jednej z najlepszych firm tego profilu.

  • 7. Data: 2005-07-26 21:23:11
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Użytkownik Anna Domal napisał:
    > Rok temu pracując na umowę o dzieło mój mąż jako monter zarabiał około 1200,
    > i to w jednej z najlepszych firm tego profilu.

    a składał tak samo dobrze jak ty odpisujesz na posty ?

  • 8. Data: 2005-07-26 21:40:24
    Od: Biod <c...@o...pl>

    > a składał tak samo dobrze jak ty odpisujesz na posty ?

    Zmień płytę, bo nudno się robi;)

    --
    Biod

  • 9. Data: 2005-07-28 20:22:54
    Od: "Adik" <s...@b...pl>

    Użytkownik "lynx" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a składał tak samo dobrze jak ty odpisujesz na posty ?

    Byłeś już pobiegać, tak jak Ci radziłem?

    A.

  • 10. Data: 2005-07-28 21:28:41
    Od: lynx <s...@g...com>

    Jednego pięknęgo dzionka o czasie Thu, 28 Jul 2005 22:22:54 +0200,ludzik o
    nazwie Adik <s...@b...pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > Byłeś już pobiegać, tak jak Ci radziłem?

    oddychaj głębokoi nosem ale najpierw idź przeprowadzić ipsacje w zaciszu
    swojej łazienki

    --
    lynx