PracaGrupypl.praca.dyskusje › Monter komputerów?

  • 11. Data: 2005-07-28 23:25:43
    Temat: Re: Monter komputerów?
    Od: "sleeper" <...@...s>

    Użytkownik "Robert Zawodny" <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:iovce11frdb9ksn16shg73igj37uc47ai2@zaw.pl...
    > Witam.
    > Ile Waszym zdaniem zarabia monter komputerów

    In the 2005 publication of the Forbes 400, Dell was listed as the 9th
    richest man in the United States and the 18th richest in the world with a
    net worth of around $16 billion. Dell resides in Austin, Texas with his wife
    Susan and their four children.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Dell

  • 12. Data: 2005-07-29 04:47:46
    Od: "Adik" <s...@b...pl>

    Użytkownik "lynx" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Jednego pięknęgo dzionka o czasie Thu, 28 Jul 2005 22:22:54 +0200,ludzik o
    > nazwie Adik <s...@b...pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    > następuje:

    > oddychaj głębokoi nosem ale najpierw idź przeprowadzić ipsacje w zaciszu
    > swojej łazienki

    Tobie się przyda ten zabieg. Twoje konstruktywne wypowiedzi doprowadzają
    mnie do szału. Już na kilku grupach Cię zbluzgali, a Ty nadal swoje...

    A.

  • 13. Data: 2005-07-29 07:42:54
    Od: lynx <s...@g...com>

    Jednego pięknęgo dzionka o czasie Fri, 29 Jul 2005 06:47:46 +0200,ludzik o
    nazwie Adik <s...@b...pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > Tobie się przyda ten zabieg.

    To jak, sprawdziłeś jednak w encyklopedii u sąsiada co to znaczy, gratuluję

    > Twoje konstruktywne wypowiedzi doprowadzają mnie do szału.

    to dla mnie komplement, Twoje wypowiedzie są także "ciekawe" np teraz
    sapiesz do mnie w jakimś konkretnym celu czy tak tylko lubisz zasypywać
    usenet bzdetami - chcesz pogadać to gg albo mail bo śmiecisz

    > Już na kilku grupach Cię zbluzgali, a Ty nadal swoje...

    śledź nadał moje wypowiedzi może uda Ci się czegoś nauczyć

    EOT

    --
    lynx

  • 14. Data: 2005-07-30 11:15:45
    Od: "Adik" <s...@b...pl>

    > to dla mnie komplement, Twoje wypowiedzie są także "ciekawe" np teraz
    > sapiesz do mnie w jakimś konkretnym celu czy tak tylko lubisz zasypywać
    > usenet bzdetami - chcesz pogadać to gg albo mail bo śmiecisz

    Tak tak, ja śmiecę, a twoje wypowiedzi zawsze wnoszą wiele do dyskusji.
    Gratuluję poczucia humoru.

    > śledź nadał moje wypowiedzi może uda Ci się czegoś nauczyć

    Nie mam zamiaru cofnąć się do twojego poziomu.

    A.

  • 15. Data: 2005-07-30 11:28:25
    Od: lynx <s...@g...com>

    Jednego pięknęgo dzionka o czasie Sat, 30 Jul 2005 13:15:45 +0200,ludzik o
    nazwie Adik <s...@b...pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > Tak tak, ja śmiecę, a twoje wypowiedzi zawsze wnoszą wiele do dyskusji.

    a co to ma tutaj do rzeczy - załóż grupę o mnie i wypisuj co sobie tam
    chcesz, czasem zajrze żeby zobaczyć jak ją moderujesz a teraz daj sobie na
    wstrzymanie bo robisz coś o co mnie oskarżasz - chcesz pogadać ? dać ci gg
    ? maila ? Chyba że wykupiłeś licencje na OT

    widzę że śledzisz wszystkie posty na które odpisuję :> Ty za to jesteś
    pewny że każda literka którą piszesz jest na wage złota - skromność Twoja
    nie zna granic :> Wyobraź sobie że czytałem Twoje wypociny w usenecie i
    jakoś tabliczka którą próbujesz mi przypiać pasuje do Ciebie drogi
    panie_co _zawsze_pisze_na_temat_a_posty_są_wartościowe

    EOT

    --
    lynx

  • 16. Data: 2005-07-30 11:38:33
    Od: lynx <s...@g...com>

> [...]
    następuje:

    > Tak tak, ja śmiecę, a twoje wypowiedzi zawsze wnoszą wiele do dyskusji.

    No Twoja teraz bardzo dużo wniosła :>

    --
    lynx