PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w Krakowie

  • 1. Data: 2005-07-26 13:28:36
    Temat: Zarobki w Krakowie
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Witam

    Czy ktos zorientowany moglby powiedziec ile zarabiaja administratorzy sieci
    (z duzym doswiadczeniem) w firmach takich jak Onet.pl lub Interia.pl ??

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2005-07-26 21:51:08
    Temat: Re: Zarobki w Krakowie
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dc5dpv$508$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Czy ktos zorientowany moglby powiedziec ile zarabiaja administratorzy
    > sieci (z duzym doswiadczeniem) w firmach takich jak Onet.pl lub Interia.pl
    > ??
    5 lat dosw (tylko w administracji sieciami). - jeden z portali - okolo 7000
    brutto. Zakresu obowiazkow nie znam ale to nie tylko administracja (jakies
    90%). Info z 2 reki wiec kwestia sporna jest dokladnosc, ale orientacyjnie
    mozna przyjac 6 - 8 tys...

    pzdr,
    majkel

  • 3. Data: 2005-07-27 06:20:47
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Dzieki za info.

    Zapewne dojdzie do tego korekta, ze mam tylko inzyniera i nie odbywalem
    nigdy szkolen lecz angielski znam.