PracaGrupypl.praca.dyskusjeMontaż okien pomocy.......... › Re: Montaż okien pomocy..........
  • Data: 2004-07-10 16:23:55
    Temat: Re: Montaż okien pomocy..........
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RAM <w...@p...onet.pl> zapodał(a):
    > Witam ,mam problem związany z montażem okien.Jestem własnie po montazu okien
    > w ilosci dwóch sztuk, montaz trwał cztery dni co juz wzbudziło moje
    > podejrzenia co do fachowosci monterów.Zauwazyłem ze po otwarciu skrzydła
    [...]

    1/ w domu miałem montowane okna 2 lata temu, o ciotki ze 2 tygodnie temu:
    - montaż trwał (łącznie z osadzeniem, wywiezieniem starych okien, _posprzątaniem_
    porządnym (bardzo czysto robili), zatyknowaniem - kilka godzin
    (zrobione porzadnie, w tym na nastepny dzien jeszcze jakies 2h wykonczeniowe).
    3 osoby robiły i niesamowicie sprawnie: żaden nie stał i nie kiwał się, jak pozostali
    robią, podzieleni świetnie pracą, śmigało.

    2/ podcięcie okna? czym to zatkają - pianką ? :-D

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl