PracaGrupypl.praca.dyskusjeMontaż okien pomocy.......... › Re: Montaż okien pomocy..........
  • Data: 2004-07-10 08:39:03
    Temat: Re: Montaż okien pomocy..........
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RAM napisał:
    > poziomicy).Okno jest osadzone zamurowane parapety tez na miejscu.Mam pytanie
    > czy takie działanie jest normalne ze sztuką montażu czy mam na to pozwolic
    > i jak rozliczyc sie za montaż okien.

    płacisz im za wykonaną pracę, nie za przepracowane godziny.
    Ja bym nie zapłacił ani złotówki, aż nie byłoby tak jak ja tego chcę -
    czyli, tak jak powinno być.
    Najlepiej pożycz od kogoś znajomego poziomicę i jak następnym razem
    przyjdą to im pokaż, i powiedz, że mają 4 godziny na poprawę, jak nie,
    to mogą zapomnieć o pieniądzach.

    --
    Witiia