PracaGrupypl.praca.dyskusje › Molestowanie seksualne w pracy

  • 1. Data: 2002-12-18 13:19:51
    Temat: Molestowanie seksualne w pracy
    Od: "Tomek Lipko" <t...@N...gazeta.pl>

    Jestem dziennikarzem, piszę reportaż o tym, na co pozwalają sobie szefowie w
    momencie załamania na rynku pracy. Chodzi mi o molestowanie. Po rozmowach z
    różnymi specjalistami w całej Polsce (prawnicy, psychologowie, terapeuci)
    wiem już, że w niektórych przedsiębiorstawch panuje prawdziwy terror pod tym
    względem. być może dlatego włsnie mam duży problem z dotarciem do ofiar tego
    procederu. Ludzie (nie tylko kobiety!) są przerażeni, boją się mówić, boją
    się straty pracy. Wiem, że w niektórych miejscach dochodzi już do
    wyłudzania usług seksualnych na porządku dziennym, w innych jest psychoza
    strachu spowodowana tylko gestami, półsłówkami. Niektóre kobiety są do tego
    stopnia zdesperwane, że dobrowolnie odchodzą z pracy, wręcz same decydują się
    na bezrobocie. Inne ukrywają to przed własnymi mężami, narzeczonymi. Szukam
    odważnych, którzy opowiedzą o tym (anonimowo). Na dowolnych warunkach.
    Pozdrawiam. Tomek

  • 2. Data: 2002-12-18 13:42:20
    Temat: Re: Molestowanie seksualne w pracy
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Tomek Lipko" <t...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Szukam odważnych, którzy opowiedzą o tym (anonimowo). Na dowolnych
    warunkach.

    Zapomniałeś napisać, dla jakiej gazety pisujesz.

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2002-12-18 15:44:53
    Od: "Gres" <g...@k...net.pl>

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
    > warunkach.
    >
    > Zapomniałeś napisać, dla jakiej gazety pisujesz.

    To akurat widać bardzo dobrze jak się w nagłówki zajrzy :-)

    Podpowiem - list wysłano z gazeta.pl

    GRES
    g...@k...net.pl
    GG #219469
    http://www.szkolnelata.pl - odnajdź przyjaciół ze szkolnych lat

  • 4. Data: 2002-12-18 16:19:45
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Tomek Lipko <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > wiem już, że w niektórych przedsiębiorstawch panuje prawdziwy terror pod

    Ale o co ci właściwie chodzi ?

  • 5. Data: 2002-12-18 16:23:38
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Gres" <g...@k...net.pl> wrote in message news:atq55u$ror$1@news.onet.pl...

    > To akurat widać bardzo dobrze jak się w nagłówki zajrzy :-)
    > Podpowiem - list wysłano z gazeta.pl

    No kidding? Jakżeś do tego doszedł przeczytawszy

    Gdyby wysłał przez Onet to pisałby dla Onetu?

    Tomek Z.

  • 6. Data: 2002-12-18 22:01:44
    Od: "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tym
    >
    > Ale o co ci właściwie chodzi ?

    podpowiem
    O przypadki molestowania tak szeroko wszem i wobec rozglaszane i pietnowane.
    Szczerze - NIGDY sie z tym nie spotkalam ( moze powinnam westachnac "dzieki
    Bogu").
    Natomiast z presja na pracownika by sie zwolnil sam to i owszem.

    pozdrawiam

    Ula

  • 7. Data: 2002-12-18 22:30:11
    Od: "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2002-12-19 07:45:47
    Temat: Odp: Molestowanie seksualne w pracy
    Od: "Jacek" <t...@w...pl>

    Użytkownik news.tpi.pl <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atqt47$317$...@n...tpi.pl...

> [...]
    pietnowane.
    > Szczerze - NIGDY sie z tym nie spotkalam ( moze powinnam westachnac
    Uwazaj co piszesz :). Z tego mozna byloby wysunac prosty wniosek.- nikt nie
    chcial cie molestowac. Czyli nie jestes wystarczajaco atrakcyjna aby ktos
    zaryzykowal posadzenie o molestowaniem, albo sie brzydzil, albo . . .

  • 9. Data: 2002-12-19 08:37:01
    Temat: Re: Molestowanie seksualne w pracy. A psychiczne?
    Od: "malgos" <g...@g...pl>

> [...]
    tego
    > stopnia zdesperwane, że dobrowolnie odchodzą z pracy, wręcz same decydują

    Ja bylam ofiara mobbingu. Nie wytrzymalam tego i odeszlam (miedzynarodowa
    instytucja finansowa).
    Do tej pory jak o tym mysle, to mi ciarki przechodza po plecach.

  • 10. Data: 2002-12-19 08:38:46
    Od: "malgos" <g...@g...pl>

> [...]
    pietnowane.
    > Szczerze - NIGDY sie z tym nie spotkalam ( moze powinnam westachnac

    Owszem, powinnas. Nigdy nie mow NIGDY...