PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE! › Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Date: 22 Oct 2002 22:08:30 -0700

    k...@p...onet.pl writes:

    [...]

    > hmmm..logistyke, narzedzia, wywoz zebranych odpadkow i paliwo na tenze,
    > urzednikow kontrolujacych i planujacych i jeszcze pare rzeczy o ktorych
    > zapomnialem...to kosztem tych gigantycznych funduszy na zasilki chcesz oplacic
    > czy znalazlas jakies zapomniane kwoty w budzecie. Bo w takim Pcimiu Dolnym dla
    > 10 osob i jednej ulicy to daloby sie zorganizowac bezkosztowo..w wiekszym
    > miescie gorzej.

    w wiekszym miescie tez sie da, o ile ktos ma wyobraznie i chce.
    niestety, takich nie ma.

    > Zapewniam cie, ze 90 % pijaczkow pojdzie na takie roboty i pokiwa sie z piwkiem
    > nad lopata, natomiast 90% ludzi, zwlaszcza starszych, ukrywajacych swoja
    > sytuacje przed otoczeniem, bedzie wolalo umrzec z glodu niz narazic sie na taki
    > wstyd. Wstyd nie w sensie pracy (do ktorej zreszta moga nie byc sdolni
    > fizycznie...50 letnia otyla biurwa z szufla i hemoroidami), tylko w sensie
    > komentarzy spoleczenstwa lokalnego.

    i tu wlasnie jest problem: dopoki uczciwa praca w naszym
    spoleczenstwie jest postrzegana jako WSTYD, a nie wstyd poleciec po
    zasilek - bedzie jak jest.

    tego nie rozumiem, i prawde mowiac rozumiec nie chce. moze jestem
    naiwna a moze starej daty - ale dla mnie wiekszym wstydem jest
    wyciagac do panstwa lape po pieniadze niz isc sprzatac albo kopac
    rowy.

    moze ja niedzisiejsza?

    no w kazdym razie napewno nie ide z pradem. ponoc szczytem
    'zaradnosci' jest sobie zalatwic rente inwalidzka w wieku 25 lat, coby
    nie musiec pracowac. ponoc do powod do dumy dzis.

    jak dla mnie to powod do wstydu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net