PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE! › Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
  • Data: 2002-10-23 05:50:32
    Temat: Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w
    wiadomości news:m2d6q1u4hd.fsf@pierdol.ninka.net...
    > k...@p...onet.pl writes:
    [...]
    > w wiekszym miescie tez sie da, o ile ktos ma wyobraznie i chce.
    > niestety, takich nie ma.
    Tacy są. Ale za mało. W mieście - jak potrzeba pieniędzy - to kłania sie
    pozycja w budżecie, czyli zgoda radnych. Można ją uzyskać, ale to wymaga
    inicjatywy odgórnej. W roku, zwłaszcza wyborczym, o inicjatywę oddolna
    raczej trudno :(
    I to kończy nie tylko takie pomysły.
    Niezłym, bo prostszym pomysłem, jest zwiększenie środków na sprzątanie
    miasta. Wówczas będzie więcej przetargów na więcej pieniędzy i firmy
    sprzątające będą musiały zwiększyć zatrudnienie dając pracę tym, którzy
    jej rzeczywiście szukają. Zastępowanie uczciwych biznesmenów urzędnikami
    jakoś pachnie większym marnotrawstwem środków na koszty własne. W sumie
    nie jest to takie proste, jak na oko się wydaje.

    [...]
    Zgoda na resztę argumentacji. Nie jesteś starej daty. To kwestia
    wychowania i wkodowanych od dzieciństwa wzorców.
    > Nina Mazur Miller

    pozdrowionka
    zairazki
    PS - doprawdy zadziwiające, jak nikła jest średnia wiedzy o mechanizmach
    funkcjonowania miasta od strony władzy samorządowej. Bełkot wielu
    kandydatów na radnych jest wręcz porażający ze względu na ignorancję "w
    tym temacie". A co dopiero chcieć od zwykłych mieszkańców?
    z.