PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE! › Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Date: 22 Oct 2002 22:02:11 -0700

    b...@p...onet.pl writes:

    > Otóż to. Śledzę ten wątek i powiem szczerze - jestem zaszokowana agresją
    > autorów większości postów. Tym bardziej, że są wśród nich nie tylko pracodawcy,
    > którzy przyjęli modny dziś styl myślenia o pracowniku ("to niedouczony pijak,
    > złodziej i krętacz, niewart nawet tych 760 zł, które mu wypłacam z mojego
    > ciężko zarobionego grosza - zresztą pracuje tylko 14 godzin dziennie, a ma
    > czelność, kanalia, żądać płatnych nadgodzin, no i bierze zwolnienia lekarskie,
    > wiadomo na co - na kaca..."). Otóż przede wszystkim dziwi mnie pogarda i
> [...]

    ale ja nie przecze, ze nie moze sie zdarzyc kazdemu. moze, a jakze. ja
    sama tez bylam bezrobotna.
    ALE: nigdy nie wyciagalam lapy po zasilek. co wiecej: jak mi ktos
    zaproponowal prace - najgorsza z mozliwych - sprzatanie knajpy - to
    mimo wyzszych studiow magisterskich zgodzilam sie na nia.
    nie mialam urazonej dumy typu "nie po to studia konczylam zeby myc
    kible teraz".
    mylam je, a jakze. bo nie bylo nic lepszego.

    uwazam, ze zadna praca nie hanbi, o ile sie ja wykonuje uczciwie.
    dlatego nie mam wspolczucia ani zrozumienia dla ludzi, ktorzy jak im
    sie zaproponuje posprzatanie czegos albo wykopanie rowu, to pluja na
    pracodawce i mowia, ze wiecej to oni dostana z opieki spolecznej albo
    zasilku, bez ruszania dupy z domu.

    do takich ludzi nie mam i miec nie bede szacunku i nic tego obawiam
    sie nie zmieni.
    takich wlasnie mialam na mysli, piszac swoja odpowiedz w tym watku.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net