PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE! › Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Date: 22 Oct 2002 22:42:02 +0200

    > fakt. tak zreszta twierdza wszyscy alkoholicy, ktorzy sa niepijacy i
    > sobie z tym poradzili.

    Ci, ktorzy sobie z tym poradzili...zgadzam sie. A tak przy okazji....dasz
    sobie "reke uciac", ze poradzili sobie dozywotnio.

    > w ogole dawanie komukolwiek pieniedzy ZA NIC w gruncie rzeczy do
    > niczego nie rpowadzi - poza rozleniwieniem sie i automatycznym
    > wyciaganiem lapy po wiecej.
    >
    > moze i ja jestem wredna, ale uwazam ze te pieniadze co ida na zasilki
    > dawane ZA NIC powinny byc np. placone ludziom za cos.
    > ot chociazby za sprzatanie ulic. czyste to one w polsce nie sa.

    hmmm..logistyke, narzedzia, wywoz zebranych odpadkow i paliwo na tenze,
    urzednikow kontrolujacych i planujacych i jeszcze pare rzeczy o ktorych
    zapomnialem...to kosztem tych gigantycznych funduszy na zasilki chcesz oplacic
    czy znalazlas jakies zapomniane kwoty w budzecie. Bo w takim Pcimiu Dolnym dla
    10 osob i jednej ulicy to daloby sie zorganizowac bezkosztowo..w wiekszym
    miescie gorzej.

    > jest wiecej tzw. robot publicznych. zamiast placic zasilek - dac taka
    > prace i dopiero po jej wykonaniu zaplacic.

    Zapewniam cie, ze 90 % pijaczkow pojdzie na takie roboty i pokiwa sie z piwkiem
    nad lopata, natomiast 90% ludzi, zwlaszcza starszych, ukrywajacych swoja
    sytuacje przed otoczeniem, bedzie wolalo umrzec z glodu niz narazic sie na taki
    wstyd. Wstyd nie w sensie pracy (do ktorej zreszta moga nie byc sdolni
    fizycznie...50 letnia otyla biurwa z szufla i hemoroidami), tylko w sensie
    komentarzy spoleczenstwa lokalnego.
    Zreszta co mowic na temat robot dla zasilkobiorcow z pomocy spolecznej, jesli
    nie ma pieniedzy na roboty interwencyjne dla zarejestrowanych bezrobotnych?

    > Nina Mazur Miller
    > n...@p...ninka.net
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/

    Pozdrawiam
    Krzysztof

    Ps. Ogolnie jestem przeciwny takiej opiekunczosci ze strony panstwa, ale inne
    formy dopiero raczkuja za wzgledu na zbyt slaby kapital mogacy je wspomoc, oraz
    brak poparcia panstwa dla takich niezaleznych od niego form.