PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE! › Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    From: "Kaja" <f...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Date: Tue, 22 Oct 2002 03:10:25 +0200

    On Mon, 21 Oct 2002 13:33:21 +0200, Monisia_ wrote:

    > Mieszkam w dzielnicy Warszawy, w ktorej jest to nagminne!
    > Kiedys bylam zmuszona odwiedzic opieke spoleczna i wowczas zobaczylam w
    > kolejce do kasy wszystkich pijaczkow ktorych zwalczam, na mojej ulicy.

    To chyba bardzo dawno było.
    Teraz czasy się zmieniły na niekorzyść pijaczków.

    > Gdy zobaczylam ta kolejke dostalam szalu!
    > Ogarnela mnie tak ogromna wscieklosc...

    A Ty po co tam poszłaś?
    Może innych ogarnęła wściekłość jak Ciebie-bogaczkę i panią tam
    zobaczyli ;-)

    > Znalam starsze osoby, ktore wstydzily sie poprosic o pomoc opieke spoleczna.

    To dlaczego tych ludzi nie zaprowadziłaś tam do tej opieki lub
    dyskretnie nie poprosiłaś o pomoc dla tych ludzi?...Tak przy okazji,jak
    sama poleciałaś po ten zasiłek.
    Teraz napiszę Ci,że kłamiesz,bo w kasach nie wypłacają nikomu
    pieniędzy!!! Te grosze wysyłane są pocztą.Zapytałam się dzisiaj
    sąsiadki,która pracuje w takim miejscu.

    > Te czerwone od alkoholu twarze z kolejki na dlugo zostana w mojej pamieci!

    Ja już się napatrzyłam na właśnie takich w swoim poprzednim miejscu
    pracy(ministerstwie).Purchate i czerwone nosy na dodatek mieli...Jak
    widzisz tacy wcale nie muszą stać na ulicy,bo mogą już tankować od
    samego rana w pracy i nikt im nic nie zrobi,bo są dyrektorami.
    Amen.

    --
    Kaja