PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE! › Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    From: "Pawel S" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Date: Mon, 21 Oct 2002 21:24:27 +0200

    > System spoleczno prawny w ktorym zyjemy nie jest az tak idealistyczny by
    > utrzymywac nierobow, pieniazki dla *tych* biednych nie im maja zapewnic
    > przezycie lecz *nam* spokuj od nich...
    > Tak jak wiezienia nie maja poprawiac "grzeszniko" ale oddzielac "dzikie
    > bestie" od naszego skad inad anielskiego spoleczenstwa...
    Witam
    nie jest to bezposrednie nawiazanie do twojej wypowiedzie tylko taki temat
    zblizony.
    Uslyszalem to z ust osoby bedacej/zyjacej we Francji przez pewnien czas,
    wiec zakladam ze jest to prawda.
    Maja oni tam ponoc taki sposob na pijaczkow. Dostaja oni codziennie bochenek
    chleba i butelke wina ( francuskie ;)). Maja to zagwarantowane, pod jednym
    warunkiem. Sporzywacie to z daleka od turystow nie zaczepiacie ludzi itd. .
    Jesli ktos zlamie to "prawo", przepada mu to dobro powszednie, wywoza go
    paredziesiat kilometrow od granic miasta i zostawiaja, niech sie przejdzie,
    to moze zmadrzeje.
    W tym roku bylem w Gdansku. Siedze sobie na starowce, dziewczyna siedzi mi
    na nogach i podchodzi taki nawalony i cytuje:"Ty daj na wino" tonem
    rozkazujacym. Nic tylko wstac i ...nac. Piana na usta sie pcha, a on dalej
    argesywnie "nie dasz na wino" jestem cierpliwy, powiedzialem ze NIE i
    odwrocil sie cos pluzgajac pod nosem. Sory, ale takiego sqr..... to tylko do
    naprawiania walow przeznaczyc. Zero poszanowania czegokolwiek, nie mowiac
    juz o agresji.
    Podsumowujac, nie mozna wsadzic wszystkich do jednego wora - pomagac tym
    ktorym mozna pomoc, a reszte neutralizowac :)jak sie da. Neiw spomne o
    wiezieniach, gdzie w jednej celi trzymaja i takiego co eni placi alimentow i
    takiego co zgwalcil 13 kobiet. Pozdrawiam wszystkich.