PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE! › Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    From: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Date: Mon, 21 Oct 2002 18:12:21 +0100

    Czesc
    > Mieszkam w dzielnicy Warszawy, w ktorej jest to nagminne!
    > Kiedys bylam zmuszona odwiedzic opieke spoleczna i wowczas zobaczylam w
    > kolejce do kasy wszystkich pijaczkow ktorych zwalczam, na mojej ulicy.
    > Gdy zobaczylam ta kolejke dostalam szalu!
    > Ogarnela mnie tak ogromna wscieklosc...
    > Znalam starsze osoby, ktore wstydzily sie poprosic o pomoc opieke spoleczna.
    > Te czerwone od alkoholu twarze z kolejki na dlugo zostana w mojej pamieci!

    Chyba jeszcze nigdy nikogo tak nie nazwalem (poprawcie, jesli sie myle)
    ale uwzam ze jestes po prostu *glupim szczylem*!
    Prawde powiedziawszy, za bardzo nie wierze bym ja skromny "troll" ;P
    mogl sie przebic przez stalowo-betonowy mor dzielacy twoj mozg od
    rzeczywistosci, ale sprobuje...
    (osoby obdarzone inteligencja prosze o wyrozumialosc -te wszystkie
    metafory, chlopsko-lopatologiczne porownania sa koniecznoscia w takich
    przypadkach...)
    Otoz pare lat temu palilem papierosy.
    Nawet jako osoba srednio inteligentna, nie moge zrozumiec czemu
    potrafilem przejechac o czwartej rano cala Warszawe w poszukiwaniu
    paczki Malboro...
    Kiedy zdecydowalem sie z tym skonczyc, przez pierwsze trzy tygodnie
    odczuwalem bul ktorego nie potrafie porownac z niczym (no moze z
    "rodzeniem" Allien'a :)))) ) -zucilem z dnia na dzien palac po 2.5
    paczki dziennie, any way, sam nie wiem jak to przezylem...
    Teraz uwazaj, osoba uzalezniona *musi* pic, czy palic, czy cpac; tak ja
    ty musisz oddychac.
    Jesli nie dostanie pieniazkow na ten proceder od panstaw, to zdobedzie
    je inna droga.
    Taki pijaczyna spotka na przyklad takiego gowniaza jak ty i powie: na
    piwko potrzebuje daj troche kasy, ty mu zas na to: idz do pracy lazego.
    On sie zdenerwuje (bo dla niego to jest ta czwarta rano i nie ma
    malboro...) zlapie co ma pod reka.... i po Malgosi...
    Pewnie jak za te zdobyte pieniazki zakupi sobie alkohol pociagnie ze dwa
    lyki, to mu sie pewnie zrobi zal zadziornego gowniaza...
    A przechodzacy taki np. Brat Samotnik wezmie popatrzy na zakrwawiona
    Malgosie i sobie pojdzie -zamiast zadzwonic po pogotowie, co sie bedzie
    wtracac w pijackie burdy...

    System spoleczno prawny w ktorym zyjemy nie jest az tak idealistyczny by
    utrzymywac nierobow, pieniazki dla *tych* biednych nie im maja zapewnic
    przezycie lecz *nam* spokuj od nich...
    Tak jak wiezienia nie maja poprawiac "grzeszniko" ale oddzielac "dzikie
    bestie" od naszego skad inad anielskiego spoleczenstwa...

    Ludzie myslcie, to nie boli
    Pozdrawiam
    Artur