PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce

  • 51. Data: 2004-12-24 11:59:02
    Temat: Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
    Od: Cam <c...@g...pl>

    On 2004-12-24 11:06:03 +0100, "VERTRET" <vertret @ op.pl> said:

    > Dlaczego nie donisłeś gdzie trzeba, że wybory były fałszowane?

    A gdzie trzeba? Nie ma potrzeby fałszowania, kiedy ordynacja wyborcza
    robi to za nich. Wszystko zgodnie z prawem!

    > Uważam, że właśnie wymaganie od ludzi, aby sie samodzielnie troszczyli o
    > swój los jest rozsądnym myśleniem.

    Ale nie o tym była mowa. To pozostaje poza dyskusją. Mowa była o tym,
    czym jest państwo, po co ono jest, jakie są jego powinności i dlaczego
    "wolny rynek" to nie jest "wolna amerykanka".

    pozdrawiam
    Cam

  • 52. Data: 2004-12-24 13:15:28
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl>

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Paweł Sz." <p...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:cqfeh8$bop$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > No. A mnie sie zrobiła dziura w lewym bucie.

    Z okazji Świąt życzę szybkiego powrotu na Matuszkę Ziemię. Najlepiej do
    takiego jednego kraju nad Wisłą.

  • 53. Data: 2004-12-25 19:47:13
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> napisał w
    wiadomości

    W RTV Euro-AGD możesz się targować.
    A jest to związane z tym, że raty są 0% - jeśli płacisz od razu całą kwotę
    gotówką - to obniżą ci cenę o prowizje bankowe i inne narzucone bankowe
    procenty, które są ukryte w cenie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 54. Data: 2004-12-26 00:51:29
    Od: Marek z Olsztyna <s...@g...pl>

    Jarek aka Dzarko wrote:

    > Ja? Ja jestem zadowolony poki co. Tacy ludzie jak Ty za to, nigdy nie
    > zrozumieja, ze mozna samemu miec dobrze, ale jednoczesnie patrzec troche
    > dalej niz czubek wlasnego nosa.
    >
    > A w temacie bzdur. Jest pewna roznica miedzy checia nacjonalizacji, albo
    > zastrzelenia "byzmesmena" (jak to wielce sarkastycznie zaproponowales), a
    > zyczeniem sobie, zeby polityke i gospodarke tworzyli ludzie z kregoslupem, a
    > nie zlodzieje i kombinatorzy.

    masz racje az do bolu, + to fakt ze starasz sie utrzymac polemike z
    osobami, które postawily sobie za cel bezsensowne ataki nawet na kropke
    konczaca zdanie.

    idea "wolnego rynku" i tzw "samoregulacji" gospodarki jest sluszna i
    dziala ale IHMO brakuje nam:
    (1) redukcja zatrudnienia w sektorze publicznym (tzw panstwa) teraz
    strzele ale jakby zniknelo 75 % urzednikow - nikt by tego nie zauwazyl
    (2) redukcja koncesji, pozwolen, przyzwolen itp itd
    (3) redukcja podatkow od osob fizycznych, stawka vat na pozomie
    symbolicznym 1, podatek obrotowy dla firm, osob prawnych - kilka procent
    (4) rozsadna proba likwidacji ZUS, z tym trzeba naprawde cos zrobic

    problemy wtorne - jak (samoregulujacy sie rynek pracy.. jak to ktos
    postulowal w watku) rozwiaza sie same
    to takie moje wrazenia ;)

  • 55. Data: 2004-12-26 01:18:33
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Marek z Olsztyna w news:cql1vi$htn$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > (1) redukcja zatrudnienia w sektorze publicznym (tzw panstwa) teraz
    > strzele ale jakby zniknelo 75 % urzednikow - nikt by tego nie zauwazyl

    Moim zdaniem zostałoby to zauważone, jeśli najpierw realizujemy punkt
    pierwszy, a dopiero później punkt drugi.

    pozdrawiam
    Greg

  • 56. Data: 2004-12-31 22:13:34
    Od: "tiras" <t...@g...pl>

    Dobrze mówisz jaQbek - w kazdym NORMALNYM kraju podawane są stawki tylko w
    tej pojebanej polsce buraki robia sobie licytacje - komu dać mniej. Ja na
    szczęście mam taki zawód który jest konkretny (jestem kierowcą TIR) i nikogo
    nie dziwi pytanie o wypłate. Poprostu konkretna rozmowa - "Ile płacicie?"
    "tyle i tyle" "to ok - jestem zainteresowany" Albo "za tyle to sam sobie
    chu.. zapierdalaj" - Tak ostatnio powiedziałem debilowi który chciał mi dać
    1200 zł :-(
    Pozdrawiam.

  • 57. Data: 2005-01-03 08:44:33
    Od: "Tenigal" <t...@o...pl>

    o a mozesz powiedziec ile zarabia srednio kierowca TIRa w Polsce?

  • 58. Data: 2005-01-13 22:01:18
    Od: "tiras" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Tenigal" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > o a mozesz powiedziec ile zarabia srednio kierowca TIRa w Polsce?

    Wszystko zależy od firmy dla której jeździsz. W transporcie międzynarodowym
    1200 - 2500 EU. Czasem więcej czasem mniej, ale nie mniej niż 1000EU. Zależy
    też gdzie jeździsz (np. na RUS stawki są wyższe) i w jakim systemie. Tzn.
    czy masz kilometrówkę, czy wozisz ADRy, czy jezdzisz cysterną. Czy firma w
    której jeździsz ma bezposrednie zleccenia i stale umowy, czy korzysta ze
    skurwysynskich "spedycji". Zarobek zależy od bardzo wielu czynnikow. A jesli
    chodzi o kraj to baaaardzo roznie zarabiaja koledzy. Okolo 2500 srednio.
    Pozdrawiam.
    TIRas (Scania R 580)

  • 59. Data: 2005-01-14 08:45:05
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-13, tiras <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > też gdzie jeździsz (np. na RUS stawki są wyższe) i w jakim systemie. Tzn.
    Z tego co słyszałem różne opowieści to żeby jeździć na wschód trzeba mieć
    twarde cojones.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Pamiętaj, nieszczęsny przyjacielu Czesia: jeśli ma on do wyboru jedzenie
    i spotkanie z Tobą, zawsze wybierze jedzenie.

  • 60. Data: 2005-01-14 16:02:07
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 14.01.2005 Artur R. Czechowski <a...@h...pl> napisał/a:
    > Z tego co słyszałem różne opowieści to żeby jeździć na wschód trzeba mieć
    > twarde cojones.
    Dlatego i stawki są wyższe. Za to utwardzenie zwracają :-)

    pzdr,
    --
    Kender
    Wow. Menu.