PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce

  • 61. Data: 2005-01-14 17:32:22
    Temat: Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
    Od: "tiras" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncuf1kh.a6d.arturcz@blabluga.hell.pl...
    > Z tego co słyszałem różne opowieści to żeby jeździć na wschód trzeba mieć
    > twarde cojones.

    Wiele osób demonizuje jazdę na wschód. A autostrada do Moskwy jest
    bezpieczniejsza niż niektóre rejony na południu Italii czy w Grecji. Nie
    mówiąc już o Rumunii :-( Owszem, jak wieziesz elektronike czy inny chodliwy
    towar to bez "ochrony" lepiej nie jechać. Ale każdy (rozsądny!) przewoźnik
    liczy się z takimi kosztami. Wielu kłopotów dałoby się uniknąć gdyby
    kierowca MYŚLAŁ! Bo jak bzyka panienki, chla wóde z ich alfonsami i gada
    jaki super towar ma na pace, to nic dziwnego że potem budzi się w gaciach
    gdzieś w rowie. I dobrze jak tylko tak sie to kończy... Faktem jest że w
    Rosji bezpiecznie nie jest ale też nie można przesadzać. Napady na TIRy
    zdarzają się wszędzie.
    Pozdrawiam.
    TIRas (Scania R 580)