PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty"

  • 21. Data: 2007-01-11 22:43:03
    Temat: Re: "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty" [OT]
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Piotr Hosowicz napisał(a):

    a czy to nazwisko nie powinno sie pisac hosowitz? bo neofici to sa ci
    najbardziej zacietrzewieni :D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • 22. Data: 2007-01-11 23:08:29
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 11 Jan 2007 22:54:30 +0100, Piotr Hosowicz <a...@o...pl>
    w <eo6c02$ecm$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    Czy ciebie, misiu puszysty, ktoś nie wyprosił z pl.regionalne.warszawa?

    Taak, z forwardem na pl.rec.humor.najlepsze:
    <eik8n9$43v$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Mógłbyś się i tutaj zastosować?

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 23. Data: 2007-01-12 05:24:01
    Temat: Re: "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty"
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    CZYŚCIWO wrote:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > A to jest bezsensowne działanie, bo przecież zwolennicy JKM, jak sama nazwa
    > wskazuje, są zwolennikami jego poglądów, więc uważają, że ma rację.
    > To tak jakbyś nawracał nimfomanke, pokazując jej "straszne" kształty
    > penisów.

    Ja nadal sympatyzuje z pogladami _gospodarczymi_ JKM, natomiast
    zachowania i poglady JKM nie zwiazane z gospodarka juz jakis czas temu
    doprowadzily mnie do uznania go za oszoloma. Ku swojej uldze zobaczylam
    jednak, ze to nie sa "poglady JKM", tylko poglady calej masy normalnych
    ludzi, ktorzy po prostu nie mieszkaja licznie w Polsce.

    Ktos w watku wspomnial, ze tych pogladow nie bylo jak sprawdzic w
    praktyce. Otoz zlikwidowanie panstwowego systemu emerytalnego,
    zniesienie cel, wolna konkurencje miedzy walutami na rynku krajowym i
    wiele innych rzeczy wprowadzila juz dawno Nowa Zelandia ( mala lista
    reform jest na http://nz.pasnik.pl/ref.html ). Z tego powodu JKM
    wielokrotnie mowil o NZ jako o kraju, w ktorym by zamieszkal, gdyby
    "powinnosc" go nie trzymala w Polsce i ta opinia miala jakis wplyw na
    to, ze wybralam sie do tego kraju.

    Poglady, ktore w PL sie okresla jako JKMowe, tu sa standardem - nie
    wiem, czy je zywi wiekszosc, ale sa powszechnie akceptowane jako jeden z
    "glownych nurtow", cos jak "popieram PO" w Polsce. Nikt ich tu nie laczy
    z bredzeniem na inne tematy rzeczy takich, jakie sie przydarzaja JKM i
    co ciekawe, poparcie dla wolnego rynku jest bardzo duze wsrod kobiet
    wybierajacych kariere zamiast rodziny, gejow i innych grup, na ktore JKM
    bluzga :).

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 24. Data: 2007-01-12 07:02:03
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Jakub Lisowski wrote:
    > Dnia Thu, 11 Jan 2007 22:54:30 +0100, Piotr Hosowicz
    <a...@o...pl>
    > w <eo6c02$ecm$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:
    >
    > Czy ciebie, misiu puszysty, ktoś nie wyprosił z pl.regionalne.warszawa?

    Tak, wdałem się tam w "dyskusję" z jakims grupowym ormowcem. Przylazło
    też sporo idiotów wtrącić swoje trzy grosze.

    I nie jestem dla ciebie, cieciu, "misiem puszystym".

    > Taak, z forwardem na pl.rec.humor.najlepsze:
    > <eik8n9$43v$1@atlantis.news.tpi.pl>
    >
    > Mógłbyś się i tutaj zastosować?

    Buahaha, a toś mnie rozbawił. Wypraszam cię z grupy pl.praca.dyskusje!
    ICMPTZ?

    --
    Wielbłąd (rz.): koń zaprojektowany przez parlament.

  • 25. Data: 2007-01-12 07:03:23
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    kondi wrote:
    > Piotr Hosowicz napisał(a):
    >
    > a czy to nazwisko nie powinno sie pisac hosowitz? bo neofici to sa ci
    > najbardziej zacietrzewieni :D:D:D:D:D:D:D:D:D

    Piszę się tak, jak mam ustawione, zakichany anonimku.

    --
    "Chcemy waszego dobra!" - powiedział lider
    socjaldemokratów. Zaniepokojeni obywatele

  • 26. Data: 2007-01-12 08:05:14
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 12 Jan 2007 08:02:03 +0100, Piotr Hosowicz <a...@o...pl>
    w <eo7bt7$73c$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    <a...@o...pl>

    > Taak, z forwardem na pl.rec.humor.najlepsze:

    > Buahaha, a toś mnie rozbawił. Wypraszam cię z grupy pl.praca.dyskusje!

    Misiu puszysty, jesteś jeden, i od niedawna, a nas jest więcej, i
    jestesmy tu dłużej.
    To kwestia optymalizacji i logistyki.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 27. Data: 2007-01-12 09:19:50
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 11 Jan 2007 20:35:15 +0100, Jotte wrote:

    > Właściwie, to nic. Kiedyś były na grupie dyskusje dotyczące JKM i - ku
    > mojemu niemałemu zdumieniu - znalazła się grupka osób co najmniej
    > sympatyzujących z "poglądami" i "teoriami" tego jegomościa.

    bo niektore z nich maja sens, niestety im dalej w las tym wiecej drzew :/

    --
    futszaK
    0601061867

  • 28. Data: 2007-01-12 09:58:08
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 11 Jan 2007 21:44:36 +0100, Jotte wrote:

    > Korwin startował na prezydenta - skutek wiadomy. UPR startowała w wyborach -
    > skutki wiadome. Wyniki zostały wyrażone wartościami proporcjonalnymi i w
    > liczbach bezwzględnych. I tyle są warci on i jego zwolennicy. O czym tu
    > gadać?

    w sumie o niczym, nie jest powiedziane ze program JKM nie bylby dobry dla
    gospodarki tylko.... ile ludzi by za to zaplacilo pogorszeniem stopy
    zyciowej tego nikt nie wie

  • 29. Data: 2007-01-12 10:06:50
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 12-01-2007 o 10:58:08 futszaK <f...@g...com> napisał(a):

    > w sumie o niczym, nie jest powiedziane ze program JKM nie bylby dobry dla
    > gospodarki tylko.... ile ludzi by za to zaplacilo pogorszeniem stopy
    > zyciowej tego nikt nie wie

    JKM&spółka mają w d... gospodarkę.
    Hasłem UPR jest "Wolność, Własność, Sprawiedliwość".

    Jeśli człowiek posiada więcej Wolnosci, Własność nie jest mu odbierana i
    może liczyć na Sprawiedliwość, to talenty i cięzka praca nie są dławione
    oraz marnotrawione. W efekcie czego m.in. gospodarka się rozwija. To tylko
    taki miły skutek ;)

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 30. Data: 2007-01-12 16:30:50
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: eo6aci$ar5$...@n...news.tpi.pl,
    Piotr Hosowicz <a...@o...pl> napisal:

    > Widać że mało z tej "biblii" zrozumiałeś, no i nie bardzo wiadomo w
    > jakim kraju żyłeś przez ostatnie 17 lat, bo raczej nie w Polsce. No
    > chyba że jesteś po prostu michnixowym przygłupem - to by w 100%
    > tłumaczyło to co napisałeś.

    Koles, daruj sobie swoje mundrosci, ok? Nie robia na mnie wrazenia, za duzo
    podobnego belkotu slysze wokolo. Idz poczytaj Korwina albo Ziemkiewiza,
    radiomaryjny oszolomku.

    --
    P.