PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Date: Fri, 21 Nov 2003 19:10:46 +0100

    > Cóz Ci po takiej wiedzy? Może się nauczy w try miga i będzie bardziej
    > twórczy od tego co już umie, ale to jego absolutne maksimum?
    Moze tak, ale daj mi choc jedno kryterium, ktore pozwoli mi podjac
    taka decyzje ;-)

    > Z nowym? Chodzi o firme inowacyjną? Ile takich jest w Polsce?
    Nie. Czy uwazasz, ze kazdy robil w zyciu wszystko? Jesli ty robiles,
    to musisz byc juz baaaardzo stary ;-)
    Chodzi o nowe tematy, nowe otoczenie, nowe metody pracy, nowe
    wymagania...

    > Stress jest skutkiem kiepskiego kierownikowania.
    Bzdura. Bujda na resorach. Rozumiem, ze pracowales cale zycie
    w budzetowce, popijajac kawe 10 razy dziennie?
    No, byc moze jest tak tez w firmach produkcyjnych.
    Ale firmy uslugowe lub handlowo-uslugowe nie moga w
    dzisiejszych czasach pozwolic sobie na labe.
    Popracuj w serwisie albo supporcie jakiejs firmy, i pokombinuj
    troche, jak supportowac dwa problemy na raz, szukajac jednoczesnie
    rozwiazania trzeciego problemu, i wiedzac, ze od tego czy rozwiazesz
    ten problem zalezy los kontraktu na 1.5mln$ (przypadek praktyczny)..
    Wiesz, wszystko zalezy od poczucia odpowiedzialnosci - jesli chcesz
    byc bylejakim pracownikiem, mozesz miec wszystko w dupie - praca
    8-16, nic za darmo, to sie nie da, tamto tez sie nie da.... Tak jak za
    komuny. Bedziesz na tym samym stanowisku do konca zycia.
    Jesli natomiast rozumiesz cele firmy i sens tego, co robisz, potrafisz
    poczuc sie odpowiedzialny za swoja prace (a w szczegolnosci za to,
    co czasami spieprzysz - nie czarujmy sie, kazdemu sie zdaza), masz
    szanse na cos innego. A co innego? To juz zalezy od firmy.

    > No właśnie. Wypadałoby skorzystać z profesjonalnych metod a nie mylić
    > rekrutacji z pierwszym dniem pracy.
    Nikt nie myli (poza toba). Nie interesuja mnie profesjonalne metody,
    po ktorych zatrudniony rewelacyjny gosc nie umie wydukac ani slowa i
    robi sie czerwony gdy prezes go zapyta, na kiedy skonczy swoj kawalek
    roboty.
    Moim zdaniem calkowicie sprawdza sie weryfikacja w zaaranzowanych
    sytuacjach, ktore sa "chlebem powszednim firmy".
    I wiesz, zatrudnilem tak juz 8 osob (caly moj dzial) i nadal nie uwazam,
    zebym musial cos zmienic w tej "metodyce".

    <ciach>

    > Sa do tego są inne metody. Patrz Twoja uwaga o kwalifikacjach
    > administratora.
    Jasne. Ale zadna w 100% skuteczna, prawda?

    Urzedow? Rozjasnisz?

    PiotrG