PracaGrupypl.praca.dyskusje › Maile z potwierdzeniem przeczytania wiadomości...

  • 1. Data: 2004-04-22 19:44:11
    Temat: Maile z potwierdzeniem przeczytania wiadomości...
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Mam małe pytanie - czy jak wysyłacie emaile (z cv i lm) dajecie opcję
    powiadomienia o przeczytaniu wiadomości?? A jeśli tak to czy przychodzą
    powiadomienia od wszystkich firm do których wysłaliście??
    Wiem, że to może nie ma większego wpływy na szybkość znalezienia pracy, ale
    po prostu chciałbym wiedzieć.
    I może jeszcze - jeśli ktoś orientuje jak to jest w korporacyjnych systemach
    pocztowych - czy system sam wysyła takie potwierdzenie po odczytaniu maila,
    czy też tak jak np. w outlooku, gdzie osoba która odbierze maila musi
    zaakceptować wysłanie potwierdzenia.

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-04-22 22:04:23
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃAMJUSKUŁY@bci.pl>

    KrzysztofM pisze:
    ________________
    > Mam małe pytanie - czy jak wysyłacie emaile (z cv i lm) dajecie opcję
    > powiadomienia o przeczytaniu wiadomości?? A jeśli tak to czy przychodzą
    > powiadomienia od wszystkich firm do których wysłaliście??

    Nie zawsze można na tym polegać. Zależy jak adresat ma ustawione
    przetwarzanie potwierdzeń. Może mieć w ogóle wyłączone i nie zawsze też
    chce akceptować żądanie by nadawca wiedział kiedy zajęto się jego
    listem.
    Ja używam MSOutlooka (nie Express) a tam oprócz potwierdzenia
    przeczytania jest opcja 'potwierdzenie dostarczenia' które to daje
    serwer, i wiele serwerów to rozumie. Wtedy potwierdzenie nadchodzi
    niezależnie od programu odbierającego pocztę.
    --
    Jerzy

  • 3. Data: 2004-04-23 05:22:56
    Od: "Maciej_NT" <m...@m...pl>

    potwierdzenie dostarczenia to potwierdzenie dostarczenia wiadmosci
    na server pocztowy firmy
    potwierdzenie przeczytania - to zalezy od widzimisie czytającego (w Lotus
    Notes
    user nie ma na to wplywu i Notes wysyla potwierdzenie odczytania
    samodzielnie)

    wg mnie jesli nadawca prosi o potwierdzenie dobre zachowanie wymaga zeb
    takie
    potwierdzenie wypuscic

    NT

  • 4. Data: 2004-04-23 06:42:37
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-04-22 21:44, osoba przedstawiająca się jako "KrzysztofM"
    napisała co następuje:

    > Mam małe pytanie - czy jak wysyłacie emaile (z cv i lm) dajecie opcję
    > powiadomienia o przeczytaniu wiadomości?? A jeśli tak to czy przychodzą

    Zawsze

    > powiadomienia od wszystkich firm do których wysłaliście??

    Jeszcze nigdy :(

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 5. Data: 2004-04-23 12:55:41
    Od: "bromba" <k...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:c69738$fmt$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam małe pytanie - czy jak wysyłacie emaile (z cv i lm) dajecie opcję
    > powiadomienia o przeczytaniu wiadomości?? A jeśli tak to czy przychodzą
    > powiadomienia od wszystkich firm do których wysłaliście??

    Sam kiedyś pracowałem i odbierałem mejle. Jesli dawalismy ogłoszenie w
    prasie i ludzie na nie odpowiadali to wysyłałem potwierdzenie jak ktoś
    chciał, ale jak ktos po prostu rozsyłał swoje cv do różnych firm nie w
    związku z konkretnym ogłoszeniem, to nie widziałem powodu zeby to
    potwierdzać. I dlatego niewiele osób w takim przypadku odesle potwierdzenie

    pozdrawiam
    bromba

  • 6. Data: 2004-04-23 13:54:05
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "bromba" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > związku z konkretnym ogłoszeniem, to nie widziałem powodu zeby to
    > potwierdzać. I dlatego niewiele osób w takim przypadku odesle

    to wczoraj miałem szczęście - bo dostałem potwierdzenia od firm do których
    wysyłałem w ciemno :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 7. Data: 2004-04-26 17:48:46
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    >(w Lotus Notes user nie ma na to wplywu i Notes wysyla potwierdzenie
    odczytania
    > samodzielnie)

    a kolega bajki pisze. W każdym oprogramowaniu jest możliwość :)
    przynajmniej w wersjach klienckich od 4.6 do najnowszych

    > NT
    gromax

  • 8. Data: 2004-04-27 11:06:22
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    KrzysztofM napisał(a):

    > I może jeszcze - jeśli ktoś orientuje jak to jest w korporacyjnych systemach
    > pocztowych - czy system sam wysyła takie potwierdzenie po odczytaniu maila,
    np. u mnie jest zablokowane wysylanie potwierdzen przeczytania

    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt