PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na zastepstwo

  • 1. Data: 2004-04-22 20:44:13
    Temat: umowa na zastepstwo
    Od: "Joanna T." <a...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Chcialabym sie zapytac jaki jest okres wypowiedzenia w przypadku umowy na
    zastepstwo, bo musze sie szybko zwolnic.
    Pozdrawiam
    Asia

  • 2. Data: 2004-04-23 06:34:58
    Temat: Re: umowa na zastepstwo
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl>

    Użytkownik "Joanna T." <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chcialabym sie zapytac jaki jest okres wypowiedzenia w przypadku umowy na
    > zastepstwo, bo musze sie szybko zwolnic.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Trzy dni robocze.
    Podstawa prawna art. 33 (1) kodeksu pracy.

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 3. Data: 2004-04-26 11:19:23
    Od: "RafPati" <p...@p...fm>

    Hej,
    ja właśnie taką umowę podpisałam : umowa o pracę tymczasową. W ustawie jest
    napisane 3 dni, natomiast w doradztwie zwerfikowano tą
    informację...Dowiedziałam się, że jest to tydzień!!!

    Pozdr
    Patti