PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nokia - sluchawki Bluetooth

  • 1. Data: 2004-04-22 16:41:54
    Temat: Nokia - sluchawki Bluetooth
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy zestawy sluchawkowe bluetooth Nokii wspólpracuja tylko z komórkami czy
    tez z urzadzeniami takimi jak PC czy komputerki Palm ?

    Jakimi ogniwami / bateriami zasilane sa sluchawki? Jaka jest ich zywotnosc /
    wytrzymalosc baterii ?

    Jak laduje sie sluchawki Bluetooth? Czy jest to jakas forma etui,
    bezposrednio do ladowarki ?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-04-22 17:41:52
    Temat: Re: Nokia - sluchawki Bluetooth
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    sorki - walneło mi się tak jak chciałem :)

    zamiast do odpowiedniej osoby posłałem przypadkowo na grupę - prosze
    moderatora o wykasowanie

    Z góry dziekuje i przepraszam za pomyłkę :)

    Pozdrawiam
    Robert

  • 3. Data: 2004-04-22 18:22:16
    Od: clickonline <x...@...xx>

    Użytkownik Polar napisał:

> [...]
    > wytrzymalosc baterii ?
    >
    > Jak laduje sie sluchawki Bluetooth? Czy jest to jakas forma etui,

    ntg
    --
    _ _ ____
    / \/ \/ __/ Po mojego maila klikaj tu:

  • 4. Data: 2004-04-22 21:23:43
    Od: "Rally (Mariusz M.)" <r...@S...pl>

    Użytkownik Polar <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c6909q$nnd$...@n...news.tpi.pl...

    > zamiast do odpowiedniej osoby posłałem przypadkowo na grupę - prosze
    > moderatora o wykasowanie

    Niezly jestes. Przeciez tu nie ma moderatora ! :)))))))))))

    W outloku wybierz Wiadomisc/anuluj wiadomosc czy jakos tak.

    Mariusz

  • 5. Data: 2004-04-23 08:26:21
    Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    clickonline <x...@...xx> napisał(a):

    > ntg

    mONdrala + gapa :P
    Autor sam już przeprosił.

  • 6. Data: 2004-04-23 08:26:29
    Od: " emen" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    clickonline <x...@...xx> napisał(a):

    > ntg

    mONdrala + gapa :P
    Autor sam już przeprosił.

  • 7. Data: 2004-04-23 09:04:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Polar <w...@p...onet.pl> wrote:

    > sorki - walneło mi się tak jak chciałem :)

    Użyj funkcji 'cancel' w swoim czytniku (na przyszłość).

    > zamiast do odpowiedniej osoby posłałem przypadkowo na grupę - prosze
    > moderatora o wykasowanie

    To nie jest grupa moderowana.

    --
    Przemysław Maciuszko