PracaGrupypl.praca.dyskusjeMPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków › Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    From: "Marcin Zawadzki" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    Date: Fri, 28 Jul 2006 07:06:30 +0200

    > to jest dosc abstrakcyjne zadanie, bo o ile zostanie "klepaczem kodu" to
    > tylko kwestia oswojenia sie z nowym jezykiem (programuje od ok. 18 lat,
    > zaczynajac od Amiga Basic i AMOSa), o tyle predyspozycje do czegos takiego
    > wychodza w praniu. Tylko nei wiem jak to ma udowadniac twoja teze? Czy
    > informatyk z dyplomem bez doswiadczenia dostanie od razu prace tego typu?
    > nie sadze
    > Za dwoch programistow, webmastera i projektanta to sam moge robic, zreszta
    > od pol roku pracuje nad swoim prjektem sklepu, z zalozenia o strukturze
> [...]

    Uczę się T-SQL-a.
    Tak ze 3 lata stosowania czuję się jako tako niezły :)
    A studia skończyłem 4 lata temu.

    I cały czas mam przed sobą tonę literatury typu XPath, MDX i dalej.

    To co robi osoba po szybkim wprowadzeniu w technologię to tak zwany "technik
    informatyk". Ale i tacy są potrzebni.

    Z drugiej strony - na uczelni mają przede wszyskim nauczyć myśleć i się
    uczyć. Przynajmniej tak podchodzili do tego na EiTi na PW.