PracaGrupypl.praca.dyskusjeMPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków › Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    Date: Wed, 26 Jul 2006 20:53:43 +0000 (UTC)

    Hikikomori San napisał(a):

    > Zgaduje ;) Masz za krotkie doświadczenie i nie masz ogólnych podstaw
    > teoretycznych. Ostatnio wciagam mlodego do pracy do siebie i
    > przygotowalem mu literature, z ktora dobrze by bylo zeby sie zapoznal.
    > Wyszlo mi kolo 20-tu pozycji. Na wstepie. Sam bylem zdziwiony, ze tyle.
    > I ze to na poczatek...

    Tak z ciekawości - możesz na priv podrzucić tytuły? Jestem ciekaw czy któreś
    czytałem. :) Osobiście z literatury po przejściu jakiejś tam Biblii,
    przerzuciłem się na Wroxy i mi już to zostało. Masz coś co dobrze uzupełnia
    wiedzę z Wroxów?

    [...]

    > Problemy z rozumieniem co do czlowika mowie, jak nie mowie o MySQL:
    > tylko o tym no jak mu tam prostym gresie ;) Oczy jak zlotowy. Roznice?
    > Jak mozna wykazac roznice jak czlowiek nie rozumie pytan. Widok,
    > trigger, babcia Krysia - wsio rawno.

    "Support for triggers is included beginning with MySQL 5.0.2."
    "Views (including updatable views) are implemented in MySQL Server 5.0. Views
    are available in binary releases from 5.0.1 and up."

    Ale fakt. Późno dodali. Zdecyyyydowanie za późno. :/

    > Niedawno prowadzilem rekrutacje - zalamalem rece. Kolesie myla CVS z CSV.
    > Itd. itd.

    No to wymagaj SVNa. ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer