PracaGrupypl.praca.szukana › MOŻLIWOŚĆ ZAROBKU NIE WYCHODZĄC Z DOMU

  • 1. Data: 2004-07-30 11:56:55
    Temat: MOŻLIWOŚĆ ZAROBKU NIE WYCHODZĄC Z DOMU
    Od: "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl>

    Chcesz zarobić niemałe pieniądze siedząc w cieplutkim domciu przed
    komputerem? Nic prostszego. Zarobków nie będę tu podawał, ponieważ zależą
    one od twojego zaangażowania, nie ma tu żadnych wymogów co do czasu pracy,
    zarabiasz ile możesz. Wiele osób, ze mną włącznie już tak zarobiło, chcesz
    więcej szczegółów? Napisz do mnie, z pewnością odpiszę. Spróbuj, pisząc do
    mnie nic nie tracisz.
    kontakt: p...@o...pl

    P.S. Zwracam się z uprzejmą prośbą do osób niezinteresowanych.
    Jeśli cię to nieinteresuje, drażni i bóg wie co jeszcze - zamkinij to
    okienko.

  • 2. Data: 2004-07-30 13:42:24
    Temat: Re: MOŻLIWOŚĆ ZAROBKU NIE WYCHODZĄC Z DOMU
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > P.S. Zwracam się z uprzejmą prośbą do osób niezinteresowanych.
    > Jeśli cię to nieinteresuje, drażni i bóg wie co jeszcze - zamkinij to

    HAHAHA....dobre
    uprzejma prosba zostala odrzucona (uprzejmie)
    JELENI to szukaj na chatach dla 12-to latkow, mowilem ci ze tutaj nie ma
    dzieci (chyba...)
    udpusc se
    --
    nieuprzejmy

  • 3. Data: 2004-07-30 14:27:05
    Od: "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Katalizator" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uprzejma prosba zostala odrzucona (uprzejmie)
    > JELENI to szukaj na chatach dla 12-to latkow, mowilem ci ze tutaj nie ma

    wiesz co Katalizator, zaczyna naprawdę mi się tu podobać:)
    Niedługo przez ciebie będę musiał iść do psychoterapeuty.
    Ja i tak będę uprzejmy.
    Jak ktoś tego nie trawi: poprostu nie odpiuje, proste:)
    Ale podejrzewam, że ty się ode mnie nie odczepisz:)
    Cóż, pozostaje mi cię polubić lub faktycznie się wynieść.

    uprzejmy. :)

  • 4. Data: 2004-07-30 19:08:29
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

> [...]
    > Ale podejrzewam, że ty się ode mnie nie odczepisz:)
    > Cóż, pozostaje mi cię polubić lub faktycznie się wynieść.

    nie jestes tu pierwszy i nie ostatni. nigdy nie reagowalem na te wspaniale
    interesy" bez wychodzenia z domu", "bez nakladu pracy".
    Ty natomiast zaskakujesz mnie swoimi infantylnymi chwytami marketingowymi:
    łatwe pieniazki, dorobic do pensyjki, itp.
    jesli bede mial czas to chyba nie dam ci spokoju.
    rada: wez sie za jakas uczciwa robote, a jesli nie mozesz jej znalezc to
    ksztalc sie, ksztalc i jeszcze raz ksztalc
    KSK-Katalizator Szarych Komorek