PracaGrupypl.praca.dyskusjeLojalka - do kiedy mozna wymagac po rozw.um?? › Re: Lojalka - do kiedy mozna wymagac po rozw.um??
  • Data: 2005-01-26 04:44:14
    Temat: Re: Lojalka - do kiedy mozna wymagac po rozw.um??
    Od: "Arbi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyglada, ze jestes frajer bo powstrzymywales sie od pracy u konkurencji a on
    > Ci nie wyplacal naleznego wynagrodzenia. Powyzej masz jak byk napisane, ze
    > albo z gory za okres albo miesiecznie w ratach. Jesli ci nie placil to nie
    > musiales sie powstrzymywac od pracy dla konkurencji.

    W moim przypadku jest to troche skomplikowane gdyz praca u konkurencji nie byla
    w kregu moich zainteresowan. Co wiecej, lojalka zaraz po rozwiazaniu umowy o
    prace mozna by powiedziec "nie oplacala sie" i nawet teraz jedynie ROZWAZAM ta
    mozliwosc. Moje pytanie ma na celu zdefiniowanie czasu jaki maksymalnie moge
    wykorzystac na moje "rozwazania", czyli do kiedy moge odgrzebac sprawe, lub
    inaczej: kiedy sprawa ulega przedawnieniu.