PracaGrupypl.praca.dyskusje"Lojalka" › Re: "Lojalka"
  • Data: 2002-08-02 13:46:39
    Temat: Re: "Lojalka"
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy że nie ma mocy prawnej.?
    > Jeżeli podpisuję, że zwracam koszty, jeżeli rozwiąże umowę o pracę ze
    > swojej strony, to dlaczego nie ma mocy prawnej?

    Rozporządzenie z dn. 12 października 1993...:

    Zobowiązanie takie ma moc prawną, a zwrot następuje w całości lub części
    (przepisy szczegółowe). Jest to więc jeden z "droższych" dla pracownika
    paragrafów, bo z tego co pamiętam nie limituje się kwoty od góry.
    Szkolenie za np. $100k - mało przyjemne. Są jednak okoliczności, w
    których można uchylić się od płacenia. Są w w/w rozporządzeniu.

    pzdr: Dogbert