PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny - pytanie › Re: List motywacyjny - pytanie
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: List motywacyjny - pytanie
    Date: 23 Oct 2002 12:30:17 -0700

    "Genom" <g...@g...com> writes:

    [...]

    > biorac pod uwage powyzsze, LM to mocno sformalizowana, by nie powiedziec:
    > zrytualizowana rzecz, ktora w zasadzie nie odgrywa wiekszej roli przy
    > rekrutacji. a w kazdym razie nie taka role, jak sie potocznie uwaza. ilu z
    > nas bowiem sledzi uwaznie rozwoj owej firmy, jest super-dyspozycyjnymi
    > (czyli jest w stanie siedziec 20 godzin na dobe w biurze) bez narazenia sie
    > na utrate kontaktu z rodzina i znajomymi itede itepe. kazdy, kto ma troche
    > oleju w glowie wie, ze LM mozna wyssac kompletnie z palca i jesli ktos
> [...]

    :))))) dobre, dobre :)

    ja tez nie znosze pisania czegos takiego jak listy motywacyjne, moim
    zdaniem to tez nie ma sensu.

    po przeprowadzce do usa sie bardzo ucieszylam, jak dowiedzialam sie,
    ze tu nie wymagaja takich rzeczy.
    starczy na poczatku CV napisac, jakie sie ma oczekiwania zwiazane z
    nowa praca. np. ze "chcialbym pracowac w mlodym zespole, z ludzmi
    ktorym nie straszne sa intelektualne i czasowe wyzwania w realizowaniu
    zlecen klienta.." albo:
    "preferuje prace w zespole dobrze zorganizowanym, z wyszeczegolnionym
    zakresem obowiazkow i jasna hierarchia stanowisk.." etc.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net