PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny - pytanie › Re: List motywacyjny - pytanie
  • Data: 2002-10-23 20:30:15
    Temat: Re: List motywacyjny - pytanie
    Od: Krzysztof Chajęcki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller wrote:

    > ja tez nie znosze pisania czegos takiego jak listy motywacyjne, moim
    > zdaniem to tez nie ma sensu.

    Podzielam ten poglad w wiekszosci przypadkow. Ale ostatnio zdazylo mi sie,
    ze pracodawca wymagal tylko CV, a ja koniecznie chcialem napisac ciut
    wiecej, przekazujac tym samym informacje ktorych ni czorta nie dalo sie
    wkomponowac w CV. Rozwiazalem to w ten sposob, ze na koncu CV napisalem
    pare zdan a la list motywacyjny. Tak wiec roznie bywa, a o wyniku tego
    zabiegu nie omieszkam poinformawac. Jak patrze na siebie i sposob w jaki
    podchodze do pisania listow motywacyjnych to stwierdzam, ze o wiele latwiej
    sie pisze takowe jezeli potencjalne stanowisko jest naprawde interesujace i
    trafiajace w moje zainteresowania, na ktorym naprawde mi zalezy. Tak bylo
    wlasnie ostatnim razem - praca jak marzenie w firmie ktorej naprawde
    moglbym sie poswiecic robiac w dodatku to co lubie.

    Krzysztof "Meping" Chajęcki m...@s...pl
    sklep internetowy, rezerwacje czarterów, rejsów, szkoleń
    http://www.sail-ho.pl
    GSM 604 183-614 ICQ 124393649