PracaGrupypl.praca.dyskusje › Licencjat z informatyki czy akademia Cisco?

  • 1. Data: 2002-10-08 21:09:41
    Temat: Licencjat z informatyki czy akademia Cisco?
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    Co lepsze dla (admin sieci osiedlowej) majacego juz
    wyksztalcenie wyzsze wprawdzie z ekonomii:
    3 lata licencjat w "jakiejs" szkole wyzszej czy ok. 8 mies.
    w akademii Cisco?
    Ktory papier (oczywiscie obydwa sa rozne) potwierdza lepiej
    np. znajomosc sieci w praktyce i w ogole IT ability
    do ewentualnego polaczenia w przyszlosci wiedzy ekonomiczno-
    informatycznej?

  • 2. Data: 2002-10-08 23:28:40
    Temat: Re: Licencjat z informatyki czy akademia Cisco?
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Mike G." <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > np. znajomosc sieci w praktyce i w ogole IT ability
    > do ewentualnego polaczenia w przyszlosci wiedzy ekonomiczno-

    CISCO... i nic wiecej ci nie trzeba... obejrzyj oferty pracy, w wiekszosci
    jest napisane ze CISCO cert. jest duzym plusem (a w wielu, ze jest
    wymagane), a po licencjacie... to bedziesz mial tylko papierek i niewiele (z
    doswiadczen moich kolegow to wynika) wiecej :)

    --
    Tomek, ktory twardo zbiera kase na pierwsze certyfikaty u MOLEXa, CISCO i
    MICROSOFTu... :)

  • 3. Data: 2002-10-09 07:07:01
    Od: "Mariusz T." <m...@u...wp.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:anvpnp$lek$1@panorama.wcss.wroc.pl...

> [...]
    >
    > --
    > Tomek, ktory twardo zbiera kase na pierwsze certyfikaty u MOLEXa, CISCO i

    Oj - żebyś się nie rozczarował co do certyfikatów - co może być tym bardziej
    bolesne, jeśli sam za nie płacisz. W Polsce zapotrzebowanie na certyfikaty
    jest raczej ograniczone a na zachodzie, jeśli o tym myślisz, ludzi z
    "papierowymi" certyfikatami jest tylu, że mało kto uważa je za dowód na
    jakąkolwiek wiedzę.

    A studia może i nie dają fachowej wiedzy jeśli chodzi o Cisco czy Microsoft
    (czy cokolwiej innego co za X lat będzie potrzebne) ale zawsze jakoś ogólnie
    rozwijają człowieka i dają podstawy zrozumienia różnych technologii. Ale
    skoro piszesz z konta na PWr to chyba masz na ten temat jakiś pogląd.

    Mariusz, który ma studia, MCSE, CNE, CCNA i wcale nie czuje, żeby bili się o
    niego łowcy głów proponujący sześciocyfrowe pensje..

  • 4. Data: 2002-10-09 07:14:54
    Od: "Realista" <r...@o...pl>

    > 3 lata licencjat w "jakiejs" szkole wyzszej czy ok. 8 mies.
    > w akademii Cisco?

    Cisco, cisco i jeszcze raz cisco.

  • 5. Data: 2002-10-09 10:08:31
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> wrote in message

> [...]
    (z
    > doswiadczen moich kolegow to wynika) wiecej :)

    oj... wiesz co nie byłbym taki pewien, po licencjacie będzie miał choć
    wykształcenie informatyczne a to jest niestety wymagane w niektórych
    firmach, co do certyfikatu cisco to przecież można także go uzyskać bez
    akademii cisco, jeśli się ma już oczywiście poprzdenie doświadczenie w
    sieciach
    czy się przyda czy nie to już inna sprawa ale uważam, że zawsze jest lepiej
    mieć i niż nie mieć -zawsze są wtedy większe szanse na lepszą pracę niż
    gościa który nie ma papieru

    --
    pozdrówka, Slavo co ma mgr inż, MCSE i CCNA :-)))))))

  • 6. Data: 2002-10-09 10:11:19
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Mariusz T." <m...@u...wp.pl> wrote in message

> [...]
    > jest raczej ograniczone a na zachodzie, jeśli o tym myślisz, ludzi z
    > "papierowymi" certyfikatami jest tylu, że mało kto uważa je za dowód na

    oj... nie byłbym taki pewien, jestem na tzw zachodzie i mam wrażenie że tu
    certyfikat ma większe znaczenie niż w pl szczególnie jeśli jest podparty
    niezłą praktyką

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 7. Data: 2002-10-09 14:14:34
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

> [...]
    > gościa który nie ma papieru
    >
    > pozdrówka, Slavo co ma mgr inż, MCSE i CCNA :-)))))))

    ale bez wyzszego wyksztalcenia, za to z papierami i doswiadczeniem tez masz
    szanse i to czasami niemala.

    pozdr.
    artur co ma skonczone technikum :P, i MCSE, MCT, CCNP, CCDP, Compaq ASE, IBM
    PSE

  • 8. Data: 2002-10-09 14:23:41
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm> wrote in message

    > artur co ma skonczone technikum :P, i MCSE, MCT, CCNP, CCDP, Compaq ASE,
    IBM
    > PSE

    hehe... nie ma jak zdobywanie papierów pracując w AA :-))))))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 9. Data: 2002-10-09 14:32:25
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > hehe... nie ma jak zdobywanie papierów pracując w AA :-))))))
    >
    > pozdrówka, Slavo

    ze niby centrum szkoleniowe?
    no, chyba pudlo :P

    pozdr.
    artur

  • 10. Data: 2002-10-09 14:40:40
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    > ze niby centrum szkoleniowe?
    > no, chyba pudlo :P

    ups... a tak sobie pomyślałem - czy coś w tym złego????
    --
    pozdrówka, Slavo