PracaGrupypl.praca.dyskusje › Licencjat z informatyki czy akademia Cisco?

  • 11. Data: 2002-10-09 14:47:15
    Temat: Re: Licencjat z informatyki czy akademia Cisco?
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > ups... a tak sobie pomyślałem - czy coś w tym złego????
    > --
    > pozdrówka, Slavo

    nie uwazam, kazdy sposob na rozwoj jest dobry. Jednak moje zdobylem
    zakuwajac po nocach :-(

    pozdr.
    artur

  • 12. Data: 2002-10-09 15:55:08
    Od: "gosc" <a...@N...gazeta.pl>

    Mike G. <g...@w...pl> napisał(a):

    > Co lepsze dla (admin sieci osiedlowej) majacego juz
    > wyksztalcenie wyzsze wprawdzie z ekonomii:
    > 3 lata licencjat w "jakiejs" szkole wyzszej czy ok. 8 mies.
    > w akademii Cisco?
    > Ktory papier (oczywiscie obydwa sa rozne) potwierdza lepiej
    > np. znajomosc sieci w praktyce i w ogole IT ability
    > do ewentualnego polaczenia w przyszlosci wiedzy ekonomiczno-
    > informatycznej?

    Wlasciwie powinienes sie zastanowic co chcesz robic. Wg mnie jezeli chcesz
    lepiej wykorzystac swoja wiedze ekonomiczna, powinienes specjalizowac sie np
    w analizowaniu systemow informatycznych a nie w sieciach komputerowych. Moze
    podyplomowe studium inzynierii systemow informatycznych? Najlepiej
    rownolegle pracujac w jakies waskiej dziedzinie ekonomicznej rokujacej
    nadzieje na szybkie zapotrzebowanie na oprogramowanie.
    Pozdrowienia