PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pilne pytanko

  • 1. Data: 2002-10-08 21:27:15
    Temat: Pilne pytanko
    Od: "Paweł S." <P...@x...pl>

    Witam grupowiczów !

    Mam pytanko:
    Jakie firmy oferują dobre kursy na terenie Śląska?
    Głównie chodzi mi o kursy typu zarządzanie serwerami, sieciami itd...
    Co będzie przyszłościowe? Wg. mnie napewno stawianie serwerów i
    administrowanie na Linuksie itd...

    Moja znajomość z zagadnień serwerowych z systemów NT/2000 można uznać za
    dosyć wysokim poziomie. Jeżeli chodzi o Linuksy to jeszcze daleka droga -
    cały czas jednak ucze sie tego samemu. Brakuje mi natomiast doświadczenia i
    jakiegoś papierka, bo do pracy jak pójde to lepiej jak sie papier pokaże
    itd... Obecnie studiuje Informatyke na Politechnice wieczorowo, ale to mi
    nie wystarcza.

    Pozdrawiam Paweł S.