PracaGrupypl.praca.dyskusjeLewe listy › Re: Lewe listy
    From: "Any_User" <t...@u...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lewe listy
    Date: Wed, 20 Dec 2006 10:20:22 +0100
    <em42t6$qr9$1@nemesis.news.tpi.pl> <em66sj$hvp$1@news.onet.pl>
    <em72br$1ket$1@news2.ipartners.pl> <em73qb$l0n$1@news.onet.pl>
    <em767o$1mor$1@news2.ipartners.pl> <em841e$t6g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <em84gd$26tl$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@e...elsat.net.pl>
    <em8d4g$2c1f$1@news2.ipartners.pl> <em8g0b$dga$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <em8h0d$2e80$1@news2.ipartners.pl> <em8lgi$8a0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <em8ol3$2is7$1@news2.ipartners.pl> <em98n6$5mv$1@news.onet.pl>
    <em9lbc$208$1@news2.ipartners.pl> <ematm1$5fd$1@news.onet.pl>

    > brawo jasiu. wpisujesz to doświadczenie jako swoje życiowe osiągnięcie?
    > sorry, ale zeby poznać jakieś rozwiązania nie da się tak krótko z tym
    > (nawet!) zapoznawać. To co doświadczyłeś, to zaledwie namiastka i nawet
    > tyle nie wiem czy nie jest powiedziane za dużo. Nie to żebym cii wytykał
    > twoje niedoświadczenie - po prostu wyolbrzymiasz drobny epizod z twojego
    > życia.

    Ależ ja się tylko odniosłem do tego:

    Nie chodziło mi o to, czy się czegoś _porządnie_ nauczyłem, bo wiem, że się
    nie nauczyłem - zobaczyłem tylko pewne elementy, które mnie ciekawiły.
    Chodziło mi natomiast o to, że zostawiłem tam wystarczająco dużo zdrowia,
    aby móc sobie wyobrazić katorgi pracowników fizycznych.

    > chyba zaczynam rozumieć twoją frustrację. Usiłujesz wmówić innym zeby sie
    > uczyli od ciebie, a ty im nic nie chcesz dawać poza kijem i marchewką?
    > Dość specyficzny sposób wyżywania się na zewnętrznym świecie za swoje
    > niepowodzenia.

    Tutaj już mnie całkiem nie zrozumiałeś.

    1. Nie _moje_ niepowodzenia, tylko raczej niepowodzenia tych, przez których
    nie miałem łatwego startu, jeśli już chcesz o jakichkolwiek niepowodzeniach
    mówić.

    2. Uczyć się ode mnie? Znowu nie. Chodzi mi tylko o postawę, aby zawsze
    dawać z siebie wszystko i nie mieć postawy roszczeniowej. Jak odpłacą, to
    odpłacą. Mi się to już opłaciło.

    > Jakoś mam wrazenie, że usiłujesz sie podbudować na tej grupie, w dziwny
    > sposób przekazać swoje przekonania i cieszyć się że nikt cię nie rozumie i
    > wiekszość jest w opozycji do twoich wypowiedzi. Podkreśle - jest to tylko
    > wrażenie, byc moze mylne.

    Mylne. Chciałbym po prostu zmotywować ludzi do pracy, nawet siłą. I wdrożyć
    im postawę z powyższego punktu 2.