PracaGrupypl.praca.dyskusjeLewe listy › Re: Lewe listy
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lewe listy
    Date: Tue, 19 Dec 2006 22:15:54 +0100
    <em42t6$qr9$1@nemesis.news.tpi.pl> <em66sj$hvp$1@news.onet.pl>
    <em72br$1ket$1@news2.ipartners.pl> <em73qb$l0n$1@news.onet.pl>
    <em767o$1mor$1@news2.ipartners.pl> <em841e$t6g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <em84gd$26tl$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@e...elsat.net.pl>
    <em8d4g$2c1f$1@news2.ipartners.pl> <em8g0b$dga$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <em8h0d$2e80$1@news2.ipartners.pl> <em8lgi$8a0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <em8ol3$2is7$1@news2.ipartners.pl> <em8rla$r95$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <em8t42$2lm5$1@news2.ipartners.pl> <em8urg$t53$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...elsat.net.pl>
    <em916h$91r$1@inews.gazeta.pl> <em9hmj$8ig$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@s...czesiu.lan>

    W wiadomości news:slrneogkgn.jk2.arturcz@szczaw.czesiu.lan Artur R.
    Czechowski <a...@h...pl> pisze:

    > Jak na razie to cywilizowany sposób stanowienia prawa polega na tym, że
    > interes górników w postaci kilofa ściera się z interesem mieszkańców
    > stolicy w postaci niezniszczonego miasta.
    > Cywilizowany sposób stanowienia prawa to już tradycyjne protesty kolejarzy
    > w okolicy świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku.
    Demonstracje i strajki są - przy spełnieniu określonych prawem warunków -
    legalną formą artykułowania stanowisk i wywierania nacisków. Protesty
    kolejarzy, lekarzy, pielęgniarek, homoseksualistów, cyklistów i kogo tam
    jeszcze wymienić, są przy spełnieniu prawnych kryteriów legalne. Stanowią
    słuszną przeciwwagę dla sytuacji, kiedy wybieralne władze sprzeniewierzają
    się swym wyborczym postulatom programowym, które zapewniły im sukces.
    Natomiast wybryki wandali i bandytów związane niekiedy z takimi akcjami to
    patologia towarzysząca wielu skadinąd pozytywnym zjawiskom. Patologia, którą
    należy zwalczać i karać.
    Czy Ty nie widzisz jak jest na świecie?

    > Droga negocjacji ich wybieralnych większością głosów reprezentacji -
    > bardzo ładne określenie. Dawnom się tak nie obśmiał. Szkoda tylko, że
    > był to śmiech przez łzy...
    Mnie tam nie szkoda. Rżyj w dowolny pasujacy Ci sposób, wszak śmiech to
    zdrowie.
    A zresztą przysłowie mówi kogo po śmiechu poznać można...

    Jotte