PracaGrupypl.praca.dyskusjeLewe listy › Re: Lewe listy
  • Data: 2006-12-19 11:04:44
    Temat: Re: Lewe listy
    Od: "Any_User" <t...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ta niesłuszna przewaga prawna trzyma się między innymi dlatego że ciągle
    > pracodawcy stosujący takie chamskie (i nie wiem czy nie przestępcze)
    > metody
    > nie są marginesem, tylko swojego rodzaju normą.

    No dobrze. Załóżmy więc, że by nie były normą i wróćmy do przykładu tego
    gościa, któremu spadło na stopę 50 kg czegośtam.

    I co pracodawca ma z takim kimś teraz zrobić? Z jakiej racji ma płacić za
    jego leczenie?

    Jeśli powiemy sobie jasno: pracownik pracuje, a pracodawca płaci mu "gołą
    pensję", czyli np. 899 brutto i NIC go więcej nie obchodzi, to ja jestem za
    takim prawem. Ale z jakiej racji pracodawca ma się wikłać w takie bagno
    tylko dlatego, że pracownikowi cośtam się stało?