PracaGrupypl.praca.dyskusjeLewe listy › Re: Lewe listy
  • Data: 2006-12-19 16:02:44
    Temat: Re: Lewe listy
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Any_User [Tue, 19 Dec 2006 14:15:15 +0100]:

    > Nie przeczytałeś dokładnie mojego poprzedniego posta

    Primo: jeśli nie przestaniesz mi członka przyprawiać, to lecisz
    do KFa szybciej niż te 50 kg czegośtam na tamtego faceta.

    Secundo: przeczytałam, ale nie widzę sensu dyskutować z twoimi
    poglądami na temat prawa. Mało mnie one. Zadałeś konkretne pytanie
    to ci konkretnie odpowiedziałam.

    > Ponawiam więc: z jakiej racji pracodawca ma płacić jeszcze
    > jakieś ubezpieczenia?

    Bo chce zarabiać. No, chyba że nie chce. Ale to już jego wola.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * Gry OnLine * Radio GG * Ni Huyah... *