PracaGrupypl.praca.dyskusjeLekceważenie kandydatów - moje doświadczenia › Re: Lekceważenie kandydatów - moje doświadczenia
  • Data: 2006-02-18 17:05:58
    Temat: Re: Lekceważenie kandydatów - moje doświadczenia
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dt7fso$6ht$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Chciałem dodać do historii, że szefowi oprócz wymaganych doświadczeń
    > zależało (bał się) aby nie zwiać do roboty na "zachód" przy pierwszej
    > nadążającej się okazji. To chyba miły znak, że zaczyna brakować ludzi
    > pracy
    > w kraju...

    Dokladnie - tez zauwazylem pewna poprawe. Wymagania potencjalnych
    pracodawcow w PL staly sie jakby "normalniejsze" i sa bardziej otwarci na
    pewne prezeszkolenie potencjalnych pracownikow. Tak jak jeszcze 3 lata temu
    szukalem pracy pol roku, zeby znalezc taka za 900 PLN na reke, tak miesiac
    temu bez problemu, z dnia na dzien zmienilem prace na taka za ponad 1400 na
    reke. Nie jest zle, a robi sie jeszcze lepiej.