PracaGrupypl.praca.dyskusjeLegitymacja ubezpieczeniowa, II filar › Re: Legitymacja ubezpieczeniowa, II filar
    From: "Janet" <j...@v...gate.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Legitymacja ubezpieczeniowa, II filar
    Date: Thu, 14 Feb 2002 07:42:45 +0100

    Witam wszystkich

    Wiem ze mozna znalezc w Internecie informacjie na temat wyjazdu do
    pracy w Niemczech w oparciu o Green Card - ale jest to praca glownie
    dla informatykow. Natomiast moj brat jest specjalista w takiej branzy
    jak... - pszczelarstwo. Pracuje z pszczolkami dlugo i zna sie na tym
    ale chcialby pojechac znalezc prace w jakiejs duzej pasiece za nasza
    zachodnia granica. Gdzie mam szukac informacji na ten temat w takiej
    branzy jak pszczelarstwo - w ogole jest szansa znalezienia tego w
    Sieci ?. Bo za bardzo to nawet nie mam pomyslu gdzie zaczac.

    Podrawiam serdecznie

    Piotrek R.