PracaGrupypl.praca.dyskusje › Leader Price i Biedronka

  • 1. Data: 2005-08-09 17:16:56
    Temat: Leader Price i Biedronka
    Od: "AJ" <k...@p...com>

    Witam

    Czy ktos wie na jakie pieniadze mozna tam liczyc pracujac na stanowisku
    kierownika sklepu? Okolo 2000 brutto? A moze wiecej?

    Pozdrawiam,

    MN

  • 2. Data: 2005-08-10 08:18:26
    Temat: Re: Leader Price i Biedronka
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "AJ" <k...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktos wie na jakie pieniadze mozna tam liczyc pracujac na stanowisku
    > kierownika sklepu? Okolo 2000 brutto? A moze wiecej?
    >
    > Pozdrawiam,

    Nie wiem na jakie pieniądze można liczyć, ale wiem (z opowieści znajomej -
    kierowniczki biedronki) na co innego można liczyć. Można liczyć na telefony
    zrywające kierownika z łóżka o drugiej w nocy. Można liczyć na 15 godzin
    pracy non stop. Można też liczyć na "zbiorową odpowiedzialność", tzn. że
    odpowiedzialność za wszystko co się dzieje w sklepie i koło sklepu zbiorowo
    jest cedowana na kierownika. Można liczyć na wiele innych rzeczy, np. na to,
    że licząc swoją wypłatę, człowiek wyliczy, że jest ona nieprzeliczalnie za
    niska w stosunku do niezliczonych obowiązków.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2005-08-11 16:21:22
    Od: "KALMAR" <y...@i...pl>

    Ale są jeszcze inne udogodnienia pracy w Biedronce:
    Jeśli trafisz na "odpowiedniego" kierownika rejonu - chcę w tym miejscu
    pozdrowić Pana Kierownika Kacieja Ku.... z Krakowa - (to taki, co
    "odpowiada" za kilka sklepów: to do swoich zaufanych znajomych na kasie i do
    tych, co mu donoszą, będzie się zwracał przy Klientach per "Cześć Blondyna",
    a do Kierownika Sklepu (kobiety) "Kurwa" przepraszam za dosadne słowo, to
    był cytat.....

    Później nauczysz się, jak zmienić datę na towarze, bo przecenić nie wolno,
    jak sprzedawać alkohol nietrzeźwym, bo Klient musi wyjść zadowolony (chyba,
    że akurat przewróci się na schodach)

    Później dowiesz się jak pracować w niedzielę od 8 do 19 w dwie osoby w
    sklepie bez ochrony, na osiedlu na którym oprócz ludzi fajnych (pozdrawiam
    większośc mieszkańców Bieżanowa) jest wielu bejsbolistów..... I odpowiesz za
    poziom strat z powodu kradzieży.

    Nauczysz się jak nie wykorzystywać praw pracowniczych - bo przecież możesz
    mieć 15 minut przerwy - chyba, że trzeba pomóc kasjerowi po 1 minucie,

    Dowiesz się, bo to należy do twoich obowiązków, jak w dwie osoby rozpakować
    i rozłożyć 30 palet towaru, A jeśli nie zdążysz, to pewnie za wolno
    pracujesz. a że w tym czasie jak każdy kierownik jeszcze sprzątałeś sklep,
    pracowałeś na kasie kilka godzin, bo trzeba było rozładować, naprawiłeś
    maszynę do sprzątania i przeniosłeś lody z zepsutej lodówki do drugiej, to
    nic...

    Jeden plus: nie wolno ci zostać w sklepie po 22:00, choćby sie kasa nie
    zgadzała, choćby z winy systemu komputerowego nie można było zamknąć
    rozliczeń dziennych. Bo nie. Ale za to rano, rozliczą ciebie, i odpowiednio
    opie.... Bo to wszystko twoja wina, a nie twojego kochanego Kierownika
    Rejonowego (znowu pozdrawiam P. Macieja Ku....

    A jeśli lubisz takie klimaty, to Pan Kierownik każe ci pisać donosy na inne
    osoby z kierownictwa sklepu, i wysyłać do siebie na prywatny mail, żeby sie
    miał czym wykazać przed wyższym kierownictwem......

    Nauczysz się jak łapać złodziei w dni w którym masz wolne i jeszcze za to
    cie ukarzą,

    Acha i nie pytaj, dlaczego kasjerka dostała prawie tyle samo wypłaty, co ty,
    bo to normalne w Biedronce. Nie pytaj, szczególnie kierownika rejonu ani
    pani Magdaleny K. z Centrum Dystrybucyjnego Ruda Śląska, dlaczego, pomimo
    informacji o podwyżkach dla każdego, ty nie dostałeś.......

    Nie dzwoń na specjalnie uruchomiony numer dla pracowników, gdzie mogą się
    zgłaszać, z każdym problemem, bo zamiast wytłumaczenia dostaniesz
    wypowiedzenie......

    I pamiętaj, że jeśli już dostaniesz wypowiedzenie, (nie dyscyplinarne, tylko
    zwykłe), to jeśli zapragniesz kiedyś coś kupić, to pilnować cię będzie kcały
    czas ktoś z personelu, a każdy, kto się do ciebie odezwie, zostanie ukarany.

    Ale może trafisz do Lider Price, a tam z moich informacji i obserwacji jest
    dużo lepiej

  • 4. Data: 2005-08-11 19:20:29
    Od: "AJ" <k...@p...com>

    "KALMAR" <y...@i...pl> wrote in message
    > Ale są jeszcze inne udogodnienia pracy w Biedronce:

    [ciach]

    No to pieknie.
    A ja (naiwnie widac) myslalam, ze po tych wszystkich aferach biedronkowych
    zmienilo sie tam w duzym zakresie na lepsze. Dziekuje za dajace do myslenia
    informacje.

    MN

  • 5. Data: 2005-08-12 06:46:58
    Od: "news.tpi.pl" <r...@w...pl>

    ile płacą w tych biedronkach ?

  • 6. Data: 2005-08-12 12:49:47
    Od: h...@b...pl

> [...]
    > zostanie ukarany.
    >
    > Ale może trafisz do Lider Price, a tam z moich informacji i obserwacji

    Ty to nic tylko se mini kamere z mikrofonem kupić, a potem wydziergać super
    odszkodowanie i nadgodziny!!!

  • 7. Data: 2005-08-17 15:16:05
    Od: <a...@n...pl>

    a tak konkretnie to zarobki na stanowisku kierownika sklepu wahają się w
    dyskontach na poziomie 2 do 4 tys. brutto.
    Asia