PracaGrupypl.praca.dyskusjeLG Biskupice - jaka pensja i czy warto? › Re: LG Biskupice - jaka pensja i czy warto?
    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LG Biskupice - jaka pensja i czy warto?
    Date: Tue, 12 Sep 2006 18:27:18 +0200

    m> napisał:

    > Zapomniałem wspomnieć ze rozmawiałem z kolegą który tam będzie na
    > montażu i powiedział mi że zarobi tam 1400, i jak chcę to oni mnie
    > tam przyjmą z otwartymi rękami bo już wola ludzi którzy już
    > pracowali na lini produkcyjnej.
    > Ale co do tego 1400 to mam jakies dziwne obawy, chociaż to juz
    > wrocław więc moze możliwe i dlatego chciałbym się upewnić czy
    > warto zawracac sobie tym głowę.

    z tego c oslyszalem, to 1400 zl to zarabiaja inzynierowie, przynajmniej w
    Kobierzycach. Dorzucaja jeszcze bzdurne szkolenie w KOR tylko po to by
    mniec na Ciebie haczyk (lojalka, jak sie zwolnisz to musisz za "wakacje"
    zaplacic).
    Ludzie na linii maja zarabiac 650 zl na reke, przynajmniej taka byla
    pierwsza opcja (na spotkaniu rekrutacyjnym ponoc gdy to uslyszano, to
    polowa sali wyszla)
    Ja bym sie na to nie pisal, bo malo jest prawdopodobne ze wyloza 1300 zl
    brutto. w Mlawie pracuja za minimala i nic nie wskazuje na to ze to sie
    zmieni