PracaGrupypl.praca.dyskusje › LG Biskupice - jaka pensja i czy warto?

  • 1. Data: 2006-09-12 11:59:13
    Temat: LG Biskupice - jaka pensja i czy warto?
    Od: z...@y...com

    Cześć
    Jestem pracownikiem na strefie ekonomicznej w Wałbrzychu i zarabiam
    1300 zł brutto. Zatrudniony jestem przez firmę posredniczacą, jako
    pracownik czasowy i mam okazję przejść do Lg w Biskupicach na
    produkcję jako monter ale nie wiem niestety jakie tam będa zarobki.
    Jeżeli się ktos orientuje to byłbym wdzięczny za pomoc w tym
    dylemacie czy przejść czy nie.

    nara

    lex11

  • 2. Data: 2006-09-12 13:10:49
    Temat: Re: LG Biskupice - jaka pensja i czy warto?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 12 Sep 2006 04:59:13 -0700, z...@y...com <z...@y...com>
    w <1...@e...googlegroups.co
    m> napisał:

> [...]
    > produkcję jako monter ale nie wiem niestety jakie tam będa zarobki.
    > Jeżeli się ktos orientuje to byłbym wdzięczny za pomoc w tym

    Rozważasz przejście nie wiedząc ile będizesz dostawał? Szacuneczek.
    Zapytałbym się tego, do kogo mam niby przejść. Oszczędza czas i nerwy.

    > lex11

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-09-12 13:28:53
    Od: z...@y...com

    m> napisał:

> [...]
    >
    > ja czyli jakub
    > --
    > Z zaparkowanego Forda Fulkersona wysiedli generał Grant i porucznik

    Zapomniałem wspomnieć ze rozmawiałem z kolegą który tam będzie na
    montażu i powiedział mi że zarobi tam 1400, i jak chcę to oni mnie
    tam przyjmą z otwartymi rękami bo już wola ludzi którzy już
    pracowali na lini produkcyjnej.
    Ale co do tego 1400 to mam jakies dziwne obawy, chociaż to juz
    wrocław więc moze możliwe i dlatego chciałbym się upewnić czy
    warto zawracac sobie tym głowę.

  • 4. Data: 2006-09-12 16:27:18
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    m> napisał:

> [...]
    > Ale co do tego 1400 to mam jakies dziwne obawy, chociaż to juz
    > wrocław więc moze możliwe i dlatego chciałbym się upewnić czy

    z tego c oslyszalem, to 1400 zl to zarabiaja inzynierowie, przynajmniej w
    Kobierzycach. Dorzucaja jeszcze bzdurne szkolenie w KOR tylko po to by
    mniec na Ciebie haczyk (lojalka, jak sie zwolnisz to musisz za "wakacje"
    zaplacic).
    Ludzie na linii maja zarabiac 650 zl na reke, przynajmniej taka byla
    pierwsza opcja (na spotkaniu rekrutacyjnym ponoc gdy to uslyszano, to
    polowa sali wyszla)
    Ja bym sie na to nie pisal, bo malo jest prawdopodobne ze wyloza 1300 zl
    brutto. w Mlawie pracuja za minimala i nic nie wskazuje na to ze to sie
    zmieni

  • 5. Data: 2006-09-12 18:24:31
    Od: "Wujek dobra rada" <m...@w...gazeta.stad.pl.to>

    mława a wrocław <ROTFL>

    wszedzie plotka ze monter to 1400

  • 6. Data: 2006-09-12 18:46:15
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 20:24:31 +0200, Wujek dobra rada napisał(a):

    > mława a wrocław <ROTFL>
    >
    > wszedzie plotka ze monter to 1400

    LG nie jest we wrocku, tylko w Kobierzycach, zobacz na mapie gdzie to jest.
    Pierwsza wersja byla 650 na reke. Nie wykluczam ze wersja sie zmienila.
    Jednak znajac koreancow to gdzies jest haczyk. Skoro juz sa inzynierowie z
    kontraktami 1200-1400 zl, to gluio by im bylo gdyby na linii zarabiali
    mniej wiecej tyle samo.
    Zreszta poczytaj sobie, wlos sie jezy:
    http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23&w=352897
    57

  • 7. Data: 2022-06-08 14:29:19
    Od: "Piotr W." <p...@g...com>

    wtorek, 12 września 2006 o 19:46:15 UTC+1 the_foe napisał(a):

> [...]
    > Jednak znajac koreancow to gdzies jest haczyk. Skoro juz sa inzynierowie z
    > kontraktami 1200-1400 zl, to gluio by im bylo gdyby na linii zarabiali
    https://stop-propagandy.pl/tragiczny-wypadek-w-jedne
    j-z-fabryk-lg-pod-wroclawiem

  • 8. Data: 2022-06-08 18:37:16
    Od: "Piotr W." <p...@g...com>

    środa, 8 czerwca 2022 o 14:29:21 UTC+2 Piotr W. napisał(a):

    > https://stop-propagandy.pl/tragiczny-wypadek-w-jedne
    j-z-fabryk-lg-pod-wroclawiem
    https://stop-propagandy.pl/obozy-pracy-jeffa-bezosa-
    jak-wyglada-zycie-w-molochu/