PracaGrupypl.praca.dyskusjeLG Biskupice - jaka pensja i czy warto? › Re: LG Biskupice - jaka pensja i czy warto?
  • Data: 2006-09-12 13:28:53
    Temat: Re: LG Biskupice - jaka pensja i czy warto?
    Od: z...@y...com szukaj wiadomości tego autora

    m> napisał:

    > Rozważasz przejście nie wiedząc ile będizesz dostawał? Szacuneczek.
    > Zapytałbym się tego, do kogo mam niby przejść. Oszczędza czas i nerwy.

    > ja czyli jakub
    > --
    > Z zaparkowanego Forda Fulkersona wysiedli generał Grant i porucznik
    > Revoke.

    Zapomniałem wspomnieć ze rozmawiałem z kolegą który tam będzie na
    montażu i powiedział mi że zarobi tam 1400, i jak chcę to oni mnie
    tam przyjmą z otwartymi rękami bo już wola ludzi którzy już
    pracowali na lini produkcyjnej.
    Ale co do tego 1400 to mam jakies dziwne obawy, chociaż to juz
    wrocław więc moze możliwe i dlatego chciałbym się upewnić czy
    warto zawracac sobie tym głowę.