PracaGrupypl.praca.dyskusjeL4 - praca - urlop - dziwna sprawa... › Re: L4 - praca - urlop - dziwna sprawa...
  • Data: 2005-06-24 13:42:51
    Temat: Re: L4 - praca - urlop - dziwna sprawa...
    Od: "Mr V" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie! Czy znowu musze brac 1 dzien urlopu po to aby postac kilka godzin
    > u lekarza czy moge wymusic na lekarzu aby wypisal jakies przynajmniej
    > L4?!? czy cos takiego?

    Nie jestem na 100% pewny, ale jak ja sobie robilem badania, to nie bylo
    problemu ze zwolnieniem L4,
    w najgorszym wypadku bedziesz musial isc do swojego lekarza prowadzacego z
    wynikami badan, aby takie zwolnienie dostac.
    Zaznaczam jeszcze raz ze to sa moje dywagacje, bo w takiej sytuacji zeby isc
    z badaniami do lekarza swojego po zwolnienie nie bylem, tyle co zaslyszalem.