PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4

  • 1. Data: 2007-01-05 07:52:21
    Temat: L4
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    No i stało się poszedłem na L4, zdeczko mnie zgnoiła jakaś wredna bakteria.
    I co z tego mam? Kija!
    Haruje jak wół tylko że w domu i jeszcze dostanę za okres L4 mniejsze
    wynagrodzenie, wciąż też teraz nie rozumiem, dlaczego pracodawcy tak boją
    się L4.

  • 2. Data: 2007-01-05 10:29:49
    Temat: Re: L4
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    Herakles napisał(a):
> [...]
    > Haruje jak wół tylko że w domu i jeszcze dostanę za okres L4 mniejsze
    > wynagrodzenie, wciąż też teraz nie rozumiem, dlaczego pracodawcy tak boją
    Bo siedząc w domu na L4 nie pracujesz (chyba, że naprawdę coś
    bardzo ważnego). A jeśliś głupi i pracujesz będąc chorym, Twój
    wybór:)

  • 3. Data: 2007-01-05 23:22:16
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:enl3hs$4dc$6@atlantis.news.tpi.pl>
    Herakles <h...@b...pl> pisze:

    > Haruje jak wół tylko że w domu

    Jak jesteś frajer, to harujesz.

    --
    Nixe

  • 4. Data: 2007-01-07 10:08:35
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    M...@g...bla.bla.com wrote:

    > Bo siedząc w domu na L4 nie pracujesz (chyba, że naprawdę coś
    > bardzo ważnego). A jeśliś głupi i pracujesz będąc chorym, Twój
    > wybór:)

    A potem czytam wasze wypociny, dlaczego zarabiacie po 500 zł i nie
    dostajecie podwyżek. Teraz przynajmniej rozumiem dlaczego.

  • 5. Data: 2007-01-07 10:58:09
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > A Ty naiwnie sądzisz, że za pracę na zwolnieniu ktoś da Ci podwyżkę?
    > Powodzenia :> Na razie dajesz się głupio wykorzystywać.
    > Jeśli jednak faktycznie masz takiego wspaniałomyślnego pracodawcę, to nie
    > rozumiem w jakim celu żalisz się tu, na grupie, że musisz harować podczas
    > choroby i to w dodatku za 80% wynagrodzenia. Brakuje Ci konsekwencji w tym,
    > co piszesz.

    a co, stać go. Moze sobie najwyrźniej pozwolić na obniżenie stawki. Za chwile
    pacodawca zauważy, że chłopakowi na tyle zależy na pracy ze jest gotów poświęcic
    swoje 20%, czyli że moze pracować za mniej...
    i dalej będzie miał bardzo prostą matematykę ze zmiennymi w postaci stawki
    wynagrodzeniowej, wyliczeniem nadgodzin itp. , z ciągiem malejącym dążacym do zera

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 6. Data: 2007-01-07 11:11:24
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:enqker$8sl$1@nemesis.news.tpi.pl>

  • 7. Data: 2007-01-07 12:18:09
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Nixe wrote:

> [...]
    > rozumiem w jakim celu żalisz się tu, na grupie, że musisz harować podczas
    > choroby i to w dodatku za 80% wynagrodzenia. Brakuje Ci konsekwencji w

    Nie czuję się wykorzystywany, a o podwyżce co ciekawe dowiedziałem się będąc
    na zwolnieniu.

  • 8. Data: 2007-01-07 13:54:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    <h...@b...pl> pisze:

    > No i stało się poszedłem na L4, zdeczko mnie zgnoiła jakaś wredna
    > bakteria. I co z tego mam? Kija!
    > Haruje jak wół tylko że w domu
    No ale po co? Chyba, że jakieś zaległości straszne nadrabiasz.

    > i jeszcze dostanę za okres L4 mniejsze
    > wynagrodzenie
    Jest to zgodne z prawem, choć niesłuszne.

    >, wciąż też teraz nie rozumiem, dlaczego pracodawcy tak boją
    > się L4.
    A boją się? Czemu? Powiem nieskromnie, że ja się nie boję tylko, cholera,
    jakoś zachorować nie mogę... ;)

    Jotte

  • 9. Data: 2007-01-07 13:55:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    <h...@b...pl> pisze:

    > A potem czytam wasze wypociny, dlaczego zarabiacie po 500 zł i nie
    > dostajecie podwyżek. Teraz przynajmniej rozumiem dlaczego.
    Co Ty, nie można zarabiać 500 zł, znaczy - pracując w pełnym wymiarze czasu
    pracy.

    Jotte

  • 10. Data: 2007-01-07 13:59:14
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Herakles napisał:

    > A potem czytam wasze wypociny, dlaczego zarabiacie po 500 zł i nie
    > dostajecie podwyżek. Teraz przynajmniej rozumiem dlaczego.

    Każdy normalny człowiek będąc na zwolnieniu lekarskim odpoczywa i się
    leczy.