PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4

  • 11. Data: 2007-01-07 14:10:14
    Temat: Re: L4
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enqu8o$qth$1@news.tkdami.net o`rety <o`rety@pl.pl>
    pisze:

    > Każdy normalny człowiek będąc na zwolnieniu lekarskim odpoczywa i się
    > leczy.
    Powiem więcej - niewykorzystywanie zwolnienia w sposób właściwy (czyli na
    leczenie) jest zagrożonym snakcjami kodeksowymi działaniem na szkodę
    pracodawcy, gdyż może obniżać skutecznośc leczenia i jego przedłużenie lub
    konieczność powtórzenia pozbawiając pracodawcę pracownika przez dłuższy, niż
    było to konieczne okres czasu. ;))

    Jotte

  • 12. Data: 2007-01-07 14:33:48
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:enqrs4$rga$3@atlantis.news.tpi.pl>
    Herakles <h...@b...pl> pisze:

    > Nie czuję się wykorzystywany

    To co miałeś na myśli pisząc:
    "poszedłem na L4, [...] I co z tego mam? Kija! Haruje jak wół tylko że w
    domu i jeszcze dostanę za okres L4 mniejsze wynagrodzenie"

    > a o podwyżce co ciekawe dowiedziałem się będąc na zwolnieniu.

    I dostałeś ją dokładnie dlatego, że pracujesz na zwolnieniu?
    Współczuję pracodawcy z takim sposobem myślenia.
    Ja wolałabym takiego, który daje podwyżkę za efekty, a na zwolnieniu pozwala
    spokojnie chorować.

    --
    Nixe