PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji › Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji- lekki off topic
  • Data: 2003-10-06 22:21:34
    Temat: Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji- lekki off topic
    Od: "muzzy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm znaczy co kłamią w CV? Zawsze mi się wydawało, iż w CV są
    najważniejsze
    > dane teleadresowe... :) A reszta to drobiazg :P

    No waśnie...co to znaczy przygotować CV pod oferte? W moim CV sa wszystkie
    dane o moich doświadczeniach zawodowych, toku edukacji, certyfikaty,
    oczywiście dane osobowe, posegregowane umiejętności a nawet zainteresowania
    (co wg niektórych nie wiem czemu uznawane jest za błąd). CV powinno byc
    jedno, chyba że sie choruje na s(c)hizofrenie.
    Przygotować można natomiast list motywacyjny i to raczej tez nie nie na
    zasadzie przepisywania całego lecz podkreślenia poszczególnych celów i
    osiągnięć w zależności od charakterystyki stanowiska. Ja szukam konkretnej
    pracy i nie wysyłam CV i LM byle gdzie. W związku z czym odpowiadam na
    podobne ogłoszenia i podobne stanowiska. W takiej sytuacji chyba ciężko o
    pisanie odpowiedniego (czyt: innego) CV na każdą okazje. I teraz
    najciekawsze.. ton niepewności mojej odpowiedzi jest bardzo uzasadniony
    ponieważ nie znalazłem jeszcze pracy, choć pare razy byłem blisko. Dlatego
    nie mogę mówić z całą pewnoscią o swoich przemysleniach. Szczerze
    powiedziawszy jestem otwarty na propozycje bo juz właściwie nie wiem co moze
    byc przyczyną tego że dalej jestem bez pracy. Może to że mam wąska
    specjalność a rynenk etatów w tym obszarze jest dość ograniczony...
    Pozdrawiam
    Muzzy...mam nadzieje- przyszły Oracle DBA