PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji › Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji
    From: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji
    Date: Sun, 5 Oct 2003 22:07:51 +0200

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> napisał
    > Najchętniej bym to olał, bo uważam, że to wymaganie w tym przypadku to
    > obciach. Co myślicie?
    Powiem Ci, że mnie też to dziwi... Wymaganie zdjęcia pojawia się w 9 na 10
    ofert. Po cholerę im te zdjęcia? Przecież wiadomo, że (po odpowiednim
    retuszu) nie musi ono odzwierciedlać rzeczywistego wyglądu... Poza tym jak
    uroda kolesia okaże się nie być w typie kierownika HR, to już go nie zaprosi
    na rozmowę np. na programistę? Dla mnie to trochę bezcelowe.

    mangha